TheJoster zei:
wimve zei:
Nog ff...
Heb / had nog de stille hoop dat de stekkers van de Grill Eye Pro die ik heb er w?l doorheen passen... ga het ondervinden.... nog 20 dgn (ongeveer...)!
Best lang wachten.. ik heb de mijne bij de Intratuin gehaald.. daar zijn ze vaak op voorraad... Heb je hem ergens anders vandaan?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Oh is volledig mijn eigen keuze hoor. Ik wilde namelijk eerst zien hoe groot / klein / kwalitatief ze (Weber, ProQ, Fornetto) waren. De Fornetto valt mij op door zn kwaliteit, afwerking en met name de degelijkheid (of op zn minst het gevoel van), maar de Intratuin bij mij om de hoek had alleen de 18? staan.
Toen bleek het dichtstbijzijnde die de 22? had staan rookovens-online.nl te zijn in Nunspeet. (45 min rijden). Dat gedaan na anderhalve week of zo en toen was ik om. Heb m toen gelijk gekocht, echt vet coole winkel trouwens!!!
Dat was echter zo kort op de vakantie dat ik m niet gelijk mee heb genomen, ken mezelf inmiddels redelijk goed. Dus ben op mn gemakje gaan inpakken en haal m op zodra ik terug ben! Kon m trouwens ook niet meenemen naar de camping hier...
Inmiddels veel voorpret en zee?n van tijd om me voor te bereiden, erg cool om jouw posts te zien!