BasBQ
Beef en Steak

Thermoworks Smoke te bestellen in Frankrijk

J

jgurp

Gast
Op basis van dit forum geconcludeerd dat de Thermoworks Smoke een erg fijne thermometer moet zijn, maar dat deze niet of nauwelijks te bestellen is vanuit Nederland. Ik heb hem zojuist gevonden op de Franse Amazon en hem daar besteld. Verwachte levertijd uiterlijk 4 aug. Mocht iemand hem zoeken: https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B072K6JBCN/ref=mp_s_a_1_1?__mk_fr_FR=%C3%85M%C3%85Z%C3%95%C3%91&qid=1500997929&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=thermoworks+smoke&dpPl=1&dpID=41ndN%2BieJrL&ref=plSrch
 
Aanvullend: hij is nog niet binnen. Contact gezocht met verkoper. Hij was wel verstuurd en ik kreeg de keuze tussen een refund of een tweede poging. Gekozen voor t laatste..
 
Ik heb nochtans nog nooit problemen gehad met bestellingen van amazon.fr, hopelijk komt die nu wel aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Even volgen. Volgende week wil ik er ook een bestellen.
 
Ondertussen is hij aangekomen. Nog niet op de Bastard gebruikt, maar wel 'droog getest'. Eerste indruk is goed. Eenvoudig in gebruik en bereik reciever goed. Kokend watertest ook prima
 
Nu we een goede maand verder zijn, hoe bevalt hij? Zijn er dingen die tegenvallen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Rolls Royce onder de thermometers..
 
Bevalt erg goed. Hij is precies en heeft groot bereik. Wel 1 tegenvaller was dat de probe waarmee de temp in de dome gemeten wordt bij 270gr kapot is gegaan. Hij begon te piepen en deze probe was vanaf dat moment niet meer accuraat.  Maar dit is erg goed opgelost. Een mailtje en zonder vragen is een nieuwe gestuurd ter vervanging
 
Ik (mijn vrouw ivm de taal)) heb hem ook besteld en inmiddels binnen. Fijn ding!

Hij is wel een stuk duurder geworden. Nu 88 euro was eerder 79 euro.
 
Vandaag ook binnen gekregen, fijn apparaat waarbij de probes (normaal gesproken) tot 300 graden gaan. Dank voor link 👍
 
Weet iemand of de Gateway voor de Smoke ergens in NL (dan wel EU) te koop is? Dat tasje om je Smoke (en Gateway) + probes in op te bergen is ook wel een mooie aanvulling.. (Maarja, 50 euro verzendkosten plus inklaringskosten..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan