Beef en Steak

Thermometer

Tja, dat is hier in principe ook het geval, maar wanneer er, door je kinderen, mensen uitgenodigd worden die je minder goed kent, heb je die onze “BBQ-mores” nog niet bij kunnen brengen. En met een mannetje of dertig is het soms wat onoverzichtelijk

Afbakening of hekken zetten :)

Het neemt mss een beetje de bbq skills weg en het concept van zelf goed afstellen van je bbq maar mss is dit ook nog een optie

Van de week buikspek gemaakt en de omgevingstemp ingevuld, alarm voor interne temp en dit werkt voor mij prima. Ik kan nu ook echt lekker even de deur uit zonder stress dat het niet goed gaat met de temp. UIteraard is deze ook te gebruiken zonder de blower en alleen de thermometers.
Dacht gooi dit er ook nog even in en geregeld in de aanbieding op deze site

Tja, dat is hier in principe ook het geval, maar wanneer er, door je kinderen, mensen uitgenodigd worden die je minder goed kent, heb je die onze “BBQ-mores” nog niet bij kunnen brengen. En met een mannetje of dertig is het soms wat onoverzichtelijk
Begrijp dat een barbecue de nodige aandacht trekt in groot gezelschap, zeker op de manier hoe jullie deze gebruiken, maar van andermans spullen blijf je af.

Vandaag beslissing genomen. Hoewel ik erg gecharmeerd ben van de Signals voor nu toch gekozen voor de Maverick xr50 inclusief koffer. Eigenlijk geen negatieve ervaringen kunnen vinden en product is al 7 jaar op de markt en doet wat ie moet doen.
Wil iedereen danken voor de waardevolle feedback.

Vandaag beslissing genomen. Hoewel ik erg gecharmeerd ben van de Signals voor nu toch gekozen voor de Maverick xr50 inclusief koffer. Eigenlijk geen negatieve ervaringen kunnen vinden en product is al 7 jaar op de markt en doet wat ie moet doen.
Wil iedereen danken voor de waardevolle feedback.
Laat ook vooral weten hoe je hem ervaart!

Weer fijn voor de anderen die mogelijk in de markt zijn voor een nieuwe of wat nieuws

Terug
Bovenaan Onderaan