BasBQ
Beef en Steak

Thermo Meater+ aanwinst

Ric

Kooltjesharker
Berichten
206
4EABF6AE-38BA-4CDE-A044-307ADAD1518E.jpeg

Het zal mij benieuwen.
 
Ik hoor graag wat je ervan vindt ook druk aan zoeken welke meter te kopen. Nu werkelijk geen idee meer 😂
 
Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die er erg lovend over zijn en ik kreeg via via te horen waar ze nog te koop zijn dat icm goede reviews dacht ik weet je wat ik scoor em.
 
@The Amsterdam Bastard , een Meater topic bedoel je (link?)?
Wat bedoel je met “set up op afstand (afhankelijk van Q)?
Ik heb em ingesteld/connectie gemaakt met mijn telefoon en klaar dacht ik?
 
Ik heb een tweede connectie nodig als ik niet in de buurt van de bbq sta. Mijn keuken zit precies aan de andere kant van ons huis en dat red de meater+ i.c.m. mijn Kamado.
Ik heb er echt 0.0 verstand van, maar kan je de de meater+ niet opnemen in je thuisnetwerk en zo overal ermee verbonden zijn en blijven ?
 
https://www.bbqgenootschap.nl/threads/mijn-laatste-bbq-aanwinst.1489/ deze 😉

Ik heb een tweede connectie nodig als ik niet in de buurt van de bbq sta. Mijn keuken zit precies aan de andere kant van ons huis en dat red de meater+ i.c.m. mijn Kamado.

Heb nu een tweede telefoon in de buurt van de Q liggen. Die maakt verbinding met de meater cloud die ik weer aflees op mijn eigen mobiel. Overdreven gezegd kan ik naar Maastricht en mijn Q in de gaten houden.
Gewoon een Mesh kopen en dat probleem is helemaal opgelost.
 
https://www.bbqgenootschap.nl/threads/mijn-laatste-bbq-aanwinst.1489/ deze 😉

Ik heb een tweede connectie nodig als ik niet in de buurt van de bbq sta. Mijn keuken zit precies aan de andere kant van ons huis en dat red de meater+ i.c.m. mijn Kamado.

Heb nu een tweede telefoon in de buurt van de Q liggen. Die maakt verbinding met de meater cloud die ik weer aflees op mijn eigen mobiel. Overdreven gezegd kan ik naar Maastricht en mijn Q in de gaten houden.
Ik kan em verbinden met WiFi en met Bluetooth en in mijn geval is er overal internet van oprit t/m tuin maar we gaan het zien hoe die gaat presteren.
Bbq aanwinst topic had ik in eerste instantie niet gevonden dus em hier neergezet later zag ik idd ook het Bbq aanwinst topic…
 
Veel plezier met je Meater+
Ik heb net support gecontacteerd ivm de mijne, het laadstation trekt de batterij de laatste tijd volledig leeg (enkele weken geleden een verse batterij geïnstalleerd, wil ik vandaag mijn Meater+ gebruiken, stel ik vast dat zowel de batterij in het laadstation, als de proberen zelf geen lading meer bevatten). Ik ga er vanuit dat support dit keurig zal oplossen
 
Terug
Bovenaan Onderaan