BasBQ
Beef en Steak

The Ultimate "not my average" breakfast burger

Hahaha geweldig maar ontbijt burger nee dat zou mij te ver gaan. ๐Ÿ˜‚
Veel succes met de fotowedstrijd.
 
Heerlijk ontbijtje Remco. Goede combinatie van ontbijt en de krant lezen
Nou dan loop ik wel een paar maanden achter, maar toepasselijk... "cultuur tijdens het middaguur" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

20220815_164501.jpg
 
Nou dan loop ik wel een paar maanden achter, maar toepasselijk... "cultuur tijdens het middaguur" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Bekijk bijlage 43935

Afgelopen februari viel 16-02 op woensdag ๐Ÿ˜‰ de laatste keer dat 16 februari op vrijdag viel was in 2018 ๐Ÿค“
Dus of het is een hele oude krant of de krant heeft een foutje gemaakt met de datums ๐Ÿค”

Burger ziet er wel heel lekker uit maar na zo'n ding heb ik voor de rest van de dag genoeg gegeten ๐Ÿ˜…
 
Afgelopen februari viel 16-02 op woensdag ๐Ÿ˜‰ de laatste keer dat 16 februari op vrijdag viel was in 2018 ๐Ÿค“
Dus of het is een hele oude krant of de krant heeft een foutje gemaakt met de datums ๐Ÿค”

Burger ziet er wel heel lekker uit maar na zo'n ding heb ik voor de rest van de dag genoeg gegeten ๐Ÿ˜…
Laten we het er maar op houden dat de datum klopt ๐Ÿ˜œ.
Ik zal beloven de volgende keer bij deze burger, meer up to date te zijn en te kiezen voor presentatie op een ipad met nu.nl. ๐Ÿ˜‰
 
Wat een mooie burgertoren !
Ik heb wel een grote waffel maar dat had echt niet gepast, al had ik wel graag geproefd๐Ÿ˜
 
Wat 'n Machtige Unit Remco, echt Super!
 
Triple Bypass Burger is er niks bij! Kom maar op! ๐Ÿ˜‹
 
Mooi gedaan. Ja onbijtburger? Brunch burger komt ook in de richting.
 
@Barbeknoei . Remco, ik ga nu werken. Lees straks verder.
Kun je rond 09h een 15 tal stuks af komen leveren. ๐Ÿ˜‹.?
 
Laatst bewerkt:
@Barbeknoei , hoe is je de Professional houtskool van Echt bevallen ?
Lees nogal eens afwijkende berichten.
 
@Barbeknoei , hoe is je de Professional houtskool van Echt bevallen ?
Lees nogal eens afwijkende berichten.
Ik heb die verhalen ook gelezen, maar pas na aanschaf ๐Ÿ˜‚.
Bijna terug gebracht, maar eerlijk gezegd valt deze niet tegen. Ik ben pas halverwege de zak, maar mooie grove sortering. Niet te groot, niet te klein.
Gisteren 12 uur aan een stuk aangehad met de temperatuur variรซrend tussen 200-100-250.... Geen probleem so far.

Geen hele harde houtskool, maar doet het prima. Ik ben nog niets negatiefs tegen gekomen.. Geluksstreffer???
 
Ik heb die verhalen ook gelezen, maar pas na aanschaf ๐Ÿ˜‚.
Bijna terug gebracht, maar eerlijk gezegd valt deze niet tegen. Ik ben pas halverwege de zak, maar mooie grove sortering. Niet te groot, niet te klein.
Gisteren 12 uur aan een stuk aangehad met de temperatuur variรซrend tussen 200-100-250.... Geen probleem so far.

Geen hele harde houtskool, maar doet het prima. Ik ben nog niets negatiefs tegen gekomen.. Geluksstreffer???
Dus geen maandagmorgen zak...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
Ik heb die verhalen ook gelezen, maar pas na aanschaf ๐Ÿ˜‚.
Bijna terug gebracht, maar eerlijk gezegd valt deze niet tegen. Ik ben pas halverwege de zak, maar mooie grove sortering. Niet te groot, niet te klein.
Gisteren 12 uur aan een stuk aangehad met de temperatuur variรซrend tussen 200-100-250.... Geen probleem so far.

Geen hele harde houtskool, maar doet het prima. Ik ben nog niets negatiefs tegen gekomen.. Geluksstreffer???
Ik gebruik die houtskool ook regelmatig en ik heb รฉรฉn keer een zak gehad waar een paar stukken in zaten die behoorlijk rookten en stonken. Dat was dus denk die maandagmorgen zak waar @Peter64 het over had ;)
Eigenlijk altijd een mooie sortering gehad tot nu toe, dus ik ben er wel tevreden over.
 
Wat een apparaat ๐Ÿ˜‚. Als je deze bij het ontbijt krijgt heb je spontaan een hartaanval haha. Waar kan ik bestellen trouwens? Ziet er echt fantastisch uit!
 
Goed bezig broer. Zulke burgers lust ik ook graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan