BasBQ
Beef en Steak

The Ultimate "not my average" breakfast burger

Bramster

Gemarineerd

Hahaha geweldig maar ontbijt burger nee dat zou mij te ver gaan. 😂
Veel succes met de fotowedstrijd.

Barbeknoei

Gemarineerd

Heerlijk ontbijtje Remco. Goede combinatie van ontbijt en de krant lezen
Nou dan loop ik wel een paar maanden achter, maar toepasselijk... "cultuur tijdens het middaguur" 😂😂

20220815_164501.jpg

Jet

Gemarineerd

Nou dan loop ik wel een paar maanden achter, maar toepasselijk... "cultuur tijdens het middaguur" 😂😂

Bekijk bijlage 43935

Afgelopen februari viel 16-02 op woensdag 😉 de laatste keer dat 16 februari op vrijdag viel was in 2018 🤓
Dus of het is een hele oude krant of de krant heeft een foutje gemaakt met de datums 🤔

Burger ziet er wel heel lekker uit maar na zo'n ding heb ik voor de rest van de dag genoeg gegeten 😅

Barbeknoei

Gemarineerd

Afgelopen februari viel 16-02 op woensdag 😉 de laatste keer dat 16 februari op vrijdag viel was in 2018 🤓
Dus of het is een hele oude krant of de krant heeft een foutje gemaakt met de datums 🤔

Burger ziet er wel heel lekker uit maar na zo'n ding heb ik voor de rest van de dag genoeg gegeten 😅
Laten we het er maar op houden dat de datum klopt 😜.
Ik zal beloven de volgende keer bij deze burger, meer up to date te zijn en te kiezen voor presentatie op een ipad met nu.nl. 😉

Wilco-G

Gemarineerd

Wat een mooie burgertoren !
Ik heb wel een grote waffel maar dat had echt niet gepast, al had ik wel graag geproefd😁

Sander72

BBQ Junkie

Wat 'n Machtige Unit Remco, echt Super!

Dennis H

Stoker

Triple Bypass Burger is er niks bij! Kom maar op! 😋

de volle

Pitmaster

Mooi gedaan. Ja onbijtburger? Brunch burger komt ook in de richting.

Peter64

Gerijpt

@Barbeknoei . Remco, ik ga nu werken. Lees straks verder.
Kun je rond 09h een 15 tal stuks af komen leveren. 😋.?

Laatst bewerkt:

Peter64

Gerijpt

@Barbeknoei , hoe is je de Professional houtskool van Echt bevallen ?
Lees nogal eens afwijkende berichten.

Barbeknoei

Gemarineerd

@Barbeknoei , hoe is je de Professional houtskool van Echt bevallen ?
Lees nogal eens afwijkende berichten.
Ik heb die verhalen ook gelezen, maar pas na aanschaf 😂.
Bijna terug gebracht, maar eerlijk gezegd valt deze niet tegen. Ik ben pas halverwege de zak, maar mooie grove sortering. Niet te groot, niet te klein.
Gisteren 12 uur aan een stuk aangehad met de temperatuur variërend tussen 200-100-250.... Geen probleem so far.

Geen hele harde houtskool, maar doet het prima. Ik ben nog niets negatiefs tegen gekomen.. Geluksstreffer???

Peter64

Gerijpt

Bijna terug gebracht, maar eerlijk gezegd valt deze niet tegen. Ik ben pas halverwege de zak, maar mooie grove sortering. Niet te groot, niet te klein.
Gisteren 12 uur aan een stuk aangehad met de temperatuur variërend tussen 200-100-250.... Geen probleem so far.

Geen hele harde houtskool, maar doet het prima. Ik ben nog niets negatiefs tegen gekomen.. Geluksstreffer???
Dus geen maandagmorgen zak...😂😂😂😂😂

janvh

Pitmaster

Ik gebruik die houtskool ook regelmatig en ik heb één keer een zak gehad waar een paar stukken in zaten die behoorlijk rookten en stonken. Dat was dus denk die maandagmorgen zak waar @Peter64 het over had ;)
Eigenlijk altijd een mooie sortering gehad tot nu toe, dus ik ben er wel tevreden over.

Yorick

Vuurmaker

Wat een apparaat 😂. Als je deze bij het ontbijt krijgt heb je spontaan een hartaanval haha. Waar kan ik bestellen trouwens? Ziet er echt fantastisch uit!

Bram

Gerijpt

Goed bezig broer. Zulke burgers lust ik ook graag.

Bovenaan Onderaan