BasBQ
Beef en Steak

The deflowering - Primo Oval XL

 
 
 

SpiKeY

Pitmaster
Berichten
537
Toen was het nog schoon. ;)
Een kleine 3 2 1
IMG_20170226_095101_zps9ntw6ikl.jpg

IMG_20170226_104104_zpslunxlyve.jpg


Kippetjes
IMG_20170226_164701_zpshr4kl5vx.jpg


 
Mooi speelgoed, maar nog veel te schoon ;)
 
Bij de Action kun je ovale alu serveerschalen kopen (43cm) de hoekjes een beetje vouwen en bij past precies op 1 verlaagd rooster.
met alleen alu folie loopt het vet nog op je kolen.
 
Ik gebruik het inpakken vnml om de offset plates een beetje toonbaar te houden. en idd af en toe wat velletjes, maar dit is vnml met dunne folie. De dikkere heeft dit veel minder en kan meer temperatuur hebben
 
Boldeagle zei:
Ik gebruik het inpakken vnml om de offset plates een beetje toonbaar te houden. en idd af en toe wat velletjes, maar dit is vnml met dunne folie. De dikkere heeft dit veel minder en kan meer temperatuur hebben
Was de dikke van de Lidl, was wel verbaast dat het zo vast op de roosters ging zitten.
 
Mooie plaatjes!

Wel erg veel kolen, ik gebruik bij sessies korter dan 6 uur gewoon een halve firebox.

En je Dplates worden gewoon zwart op enig moment ;)
 
Gewoon eens in de zoveel tijd hoog opstoken (400C) voor een kwartiertje of zo en dan worden ze vanzelf weer wit
 
Ewald zei:
Bij de Action kun je ovale alu serveerschalen kopen (43cm) de hoekjes een beetje vouwen en bij past precies op 1 verlaagd rooster.
met alleen alu folie loopt het vet nog op je kolen.
Bedankt voor de tip. Staat op mijn lijst.
 
Boldeagle zei:
Ik gebruik het inpakken vnml om de offset plates een beetje toonbaar te houden. en idd af en toe wat velletjes, maar dit is vnml met dunne folie. De dikkere heeft dit veel minder en kan meer temperatuur hebben
Gedurende deze sessie heb ik dikke dikke folie.
 
Riestad zei:
Mooie plaatjes!

Wel erg veel kolen, ik gebruik bij sessies korter dan 6 uur gewoon een halve firebox.

En je Dplates worden gewoon zwart op enig moment ;)
Mijn eerste keer ;) Ik kon de volgende dag met de rest van de kolen zonder problemen een mooi stukje zalm smoken.

De Primo is echt zuinig. Had ik echt niet verwacht.
 
SpiKeY zei:
De Primo is echt zuinig. Had ik echt niet verwacht.

Hij betaald zichzelf terug! 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan