Beef en Steak

The Columbus Pro Line large Q

1000045809.jpg
 
alles was mooi en veilig verpakt. Werd op palette afgeleverd.
Al het nodige gereedschap om te monteren zat er ook bij (steeksleutels, schroevendraaier, inbus, ...). Met de online handleiding erbij was deze op een half uurtje gemonteerd.
Ziet er echt mooi uit.
Gisteren eerste keer gebruikt, 3 beercan Chickens. Kon de temp mooi constant op 180 C houden, kippen waren heerlijk.

Meer dan tevreden van deze aankoop :cool:
 
ziet er puik uit. heel veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken.
 
ok, bedankt voor je antwoord. Dan begrijp ik niet goed wat nu echt het verschil is tussen de Q en de Urban versie buiten cometische verschillen.

ik heb hen zeer recent ook gecontacteerd omdat ik ook twijfel tussen beiden. dit antwoord kreeg ik toen:


Amagard NL​

di 16 jul, 09:56 (9 dagen geleden)
aan mij
Goedemorgen,
Het technisch verschil is dat de Q kunststof tafels en handvat heeft, tov de Pro-line die van hout zijn.
De firebox van beide types bestaat uit verschillende delen. De Urban Grey heeft ook een vuurschaal bestaande uit segmenten. Beiden hebben geen gewoon vilt maar glasfiber.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Vivian

@DeStef en @tessa nog steeds zo enthousiast over jullie kamado's? ik overweeg ook 1 van beiden (en twijfel nog steeds 😅)

David
 
Nogmaals contct opgenomen met amgard. De nieuwe Pro Line is er reeds. Ook de Urban versie heeft nu de gesegmenteerde vuurschaal en een andere aslade. De oude stock is uitgeput dus alles bestellingen vanaf nu zullen de 2024 versie ontvangen.
Heb gisteren de Pro Line Large Urban besteld, ik zal zodra ik deze ontvang nog een review posten.
heb je hem al kunne reviewen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan