Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker. Op zaterdagmiddag buurten en op zondag tussen 11.45 en 14.00uur proeven.Richard zei:Vandaag er langs gereden , alles is weer netjes.
Kan je ook gewoon komen buurten en proeven en shoppen??
Verwacht niet teveel gezelligheid van de teams, iedereen is met de wedstrijd bezig en dat kan gepaard gaan met wat stress...Richard zei:OK
Zaterdag moet ik in Leiden op de ijsbaan les geven dus zondag kom ik wel buurten en proeven
Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.Travelling Crow zei:Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?
Gr. Mike
Tot zondag!Travelling Crow zei:Thnx. Twijfel nog of ik een bezoekje zal brengen, moet namelijk uit het puntje v/d Noordkop komen... lijkt me wel erg leuk ...
Gr. Mike
Ceriel zei:Tot zondag!Travelling Crow zei:Thnx. Twijfel nog of ik een bezoekje zal brengen, moet namelijk uit het puntje v/d Noordkop komen... lijkt me wel erg leuk ...
Gr. Mike
Dank je wel voor het delen Ceriel!Ceriel zei:En hier staan de resultaten. Een waar sterrenfestijn.... =D>
Ceriel zei:Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.Travelling Crow zei:Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?
Gr. Mike
Dus er zijn er veel die weten dat er gratis BBQ is.... ik verbaas mij iedere keer weer over de onbeschofte inhaligheid van sommige mensen :-S
Het aantal bezoekers zal meer dan duizend zijn, zeker als het weer goed is
monnick.rawling zei:Ceriel zei:Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.Travelling Crow zei:Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?
Gr. Mike
Dus er zijn er veel die weten dat er gratis BBQ is.... ik verbaas mij iedere keer weer over de onbeschofte inhaligheid van sommige mensen :-S
Het aantal bezoekers zal meer dan duizend zijn, zeker als het weer goed is
Ik heb het nooit gemerkt dat er mensen onbeschoft inhalig worden. Wat heb je dan precies gezien?