BasBQ
Beef en Steak

The BBQ Society Cook-Off IV (NL) 08 October 2016 - 09 October 2016

er is daar geen verwarming in de tent
 
Ik hoop dat de wegwerkzaamheden op de N201 afgelopen zijn dan... vorige week 40 minuten gedaan over 4km.
 
Vandaag er langs gereden , alles is weer netjes.

Kan je ook gewoon komen buurten en proeven en shoppen??
 
Richard zei:
Vandaag er langs gereden , alles is weer netjes.

Kan je ook gewoon komen buurten en proeven en shoppen??
Jazeker. Op zaterdagmiddag buurten en op zondag tussen 11.45 en 14.00uur proeven.
Er zal ook wel iets verkocht worden, net als voorgaande jaren.
 
OK
Zaterdag moet ik in Leiden op de ijsbaan les geven dus zondag kom ik wel buurten en proeven :)
 
Richard zei:
OK
Zaterdag moet ik in Leiden op de ijsbaan les geven dus zondag kom ik wel buurten en proeven :)
Verwacht niet teveel gezelligheid van de teams, iedereen is met de wedstrijd bezig en dat kan gepaard gaan met wat stress...  ;)
 
Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?


Gr. Mike
 
Travelling Crow zei:
Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?


Gr. Mike
Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.
Dus er zijn er veel die weten dat er gratis BBQ is.... ik verbaas mij iedere keer weer over de onbeschofte inhaligheid van sommige mensen  :-S
Het aantal bezoekers zal meer dan duizend zijn, zeker als het weer goed is
 
Thnx. Twijfel nog of ik een bezoekje zal brengen, moet namelijk uit het puntje v/d Noordkop komen... lijkt me wel erg leuk ...


Gr. Mike
 



Gr. Mike
 
Ceriel zei:
Travelling Crow zei:
Thnx. Twijfel nog of ik een bezoekje zal brengen, moet namelijk uit het puntje v/d Noordkop komen... lijkt me wel erg leuk ...


Gr. Mike
Tot zondag!  ;)

+1 Ceriel
 
Ga me best doen. Ik heb niet helemaal me weekend kluslijst kunnen afwerken en morgenochtend staat er ook nog F1 op het programma..... twijfel twijfel twijfel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ceriel zei:
En hier staan de resultaten. Een waar sterrenfestijn....  =D>
Dank je wel voor het delen Ceriel!
Ook fijn dat ik je na een paar jaar weer face-to-face kon treffen.
 
Ceriel zei:
Travelling Crow zei:
Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?


Gr. Mike
Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.
Dus er zijn er veel die weten dat er gratis BBQ is.... ik verbaas mij iedere keer weer over de onbeschofte inhaligheid van sommige mensen  :-S
Het aantal bezoekers zal meer dan duizend zijn, zeker als het weer goed is

Ik heb het nooit gemerkt dat er mensen onbeschoft inhalig worden. Wat heb je dan precies gezien?
 
monnick.rawling zei:
Ceriel zei:
Travelling Crow zei:
Wat is de inschatting kwa opkomst van bezoekers? Praten we over honderden of duizenden?


Gr. Mike
Er worden 3 BBQ-wedstrijden per jaar gehouden in Hoofddorp, en dat al een paar jaar achter elkaar.
Dus er zijn er veel die weten dat er gratis BBQ is.... ik verbaas mij iedere keer weer over de onbeschofte inhaligheid van sommige mensen  :-S
Het aantal bezoekers zal meer dan duizend zijn, zeker als het weer goed is

Ik heb het nooit gemerkt dat er mensen onbeschoft inhalig worden. Wat heb je dan precies gezien?

Nou, wij hebben bij onze eerste wedstrijd wel meegemaakt dat mensen gewoon het vlees pakten wat je afsneed om in de box richting de jury te doen hoor.
Daarom snijden wij nu "achter de schermen" en delen uit als het ons uitkomt.
Dus asociaal graaigedrag bestaat echt wel, helaas....
 
mooie resultaten hoor.
zeker voor een aantal teams dat ik hier het afgelopen jaar opgericht heb zien worden.
nice job!
 
Terug
Bovenaan Onderaan