BasBQ
Beef en Steak

The bastard large urban

theantropoid

Tondelzoeker
Berichten
4
Iemand ervaringen over deze kamado ?
Ik twijfel nog tss deze en de boretti ceramica.
Joe vind ik niet mooi en bg te duur.

Groeten
 
Het forum staat vol met ervaringen over al deze bbq's dus succes met zoeken!
 
In principe zijn alle keramische barbecues vrijwel gelijk.
Verschil zit hem in het hang en sluitwerk, de kwaliteit van de roosters, de bijgeleverde accessoires zoals heatdeflector en dergelijke.
Het allerbelangrijkste is eigenlijk gewoon de service.
Je koopt een bbq die makkelijk 20 jaar meekan. Dan moet je over twaalf jaar wel gewoon een nieuw scharnier moeten kunnen kopen dan wel krijgen. Ook een scheur in je keramiek moet gewoon geregeld worden.
In een aantal gevallen is goedkoop dan duurkoop.
 
Zoals eerder aangegeven staat het forum vol met ervaringen over de Bastard. Even zoeken en je vind genoeg info. Over het algemeen is het een goede barbecue voor de categorie waar je in zoekt en is de service acceptabel maar er zijn ook minder goede ervaringen van mensen, waaronder ik. Uiteindelijk is dat in mijn geval gewoon goed opgelost.
 
Ik had wat issues met een onderstel voor m’n Basterd urban compact. Maar na wat communicatie met de support van Bastard heeft dat mij een gratis onderstel opgeleverd. (Heb van Bastard een nieuwe opgestuurd gekregen en de andere heb ik retour naar bol.com gestuurd en daar geld terug gekregen)
 
Prima kamado, heb hem nu een dik jaar en elke week minimaal in gebruik. Zelf hoef ik geen andere, bevalt uitstekend 👍🏻.
Zelf een garantie gevalletje gehad betreffende de thermometer, was zonder problemen opgelost.
 
Hier ook. Sinds vorig jaar augustus. Staat iedere week aan. Dik tevreden. 1 keer iets mer de topvent. Is prima opgelost.
 
Bevalt mijn prima gebruik hem.nu half jaartje bijna wekelijks ongeveer geen problemen mee

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan