S
SanderTilburg
Gast
Ben sinds kort in het bezit van The Bastard Large. Ten eerste ziet de kamado er prachtig uit. Waar ik echter tegen aan loop is dat de kamado niet dooft. Als ik de daizy wheel en de schuif volledig dicht zet, dan blijft de kamado op 125-150 graden tot de kolen op zijn. Voorgaande keer kon ik 20 uur later de volgende dag gewoon door BBQ-en. Gebruikte houtskool is Black Ranch - Argentina. Dit schijt wel een hardere houtsoort te zijn, maar kan me niet voorstellen dat dit normaal is....
Heb contact gehad met de Bastard en die hebben een tip gegeven om de dome wat strakker te zetten door aan te drukken en de schroeven opnieuw vast te zetten maar zit nu ook alweer 5 uur tegen een constante temp van 150 graden te kijken met alles gesloten. Iemand ideeen? Bastard kantoor is erg traag in hun reacties moet ik helaas zeggen.... toch jammer na zo'n mega uitgave.
Heb contact gehad met de Bastard en die hebben een tip gegeven om de dome wat strakker te zetten door aan te drukken en de schroeven opnieuw vast te zetten maar zit nu ook alweer 5 uur tegen een constante temp van 150 graden te kijken met alles gesloten. Iemand ideeen? Bastard kantoor is erg traag in hun reacties moet ik helaas zeggen.... toch jammer na zo'n mega uitgave.