BasBQ
Beef en Steak

Takoyaki (octopusballen)

Wow, die zien er goed uit! Mag ik vragen waar je die pan hebt gevonden? Mijn vriendin was enorme fan van deze balletjes toen we in Japan waren en ik denk dat ik hier wel mee zou kunnen scoren haha.
Ik heb die pan vorig jaar via een groot online platform gekocht. Zoek eens op: Iwatani Takoyaki pan en dan zul je hem tegenkomen 😀
 
Takoyaki een van m’n favoriete Japanse snacks. En nog mooi uitgevoerd ook.
Ik vind jouw manier wel mooi, met tijdens het bakken de octopus plus extra’s toe te voegen.
Je ziet ook wel dat Japanners de in kleine stukjes gehakte octopus en de rest al in het beslag verwerken. Da’s voor grotere volumes wel wat efficiënter, maar niet per definitie beter denk ik.
 
Dankjewel!

Ik ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld met dat er een wereld voor je open gaat?

Laat ik het zo zeggen, ik ben nogal een wervelwind in het leven😅 dat kleine priel werk waar je geduld voor moet hebben schort het hier soms aan, want dan komt me ADHD boven🙈 Beetje vloeken en zelfbeheersing helpt meestal wel 🤣 maar des te mooier als het me dan uit eindelijk wel lukt 😀

Ik ben niet super bekend met de japanse keuken en had absoluut nooit de link gelegd met een van onze hollandse tradities :D
 
Wauw wat heb jij een partij mooie smakelijke ballen :love:
Daar had ik graag mijn tanden ingezet, deze gaan we ff bewaren 🥰
 
Ik ben niet super bekend met de japanse keuken en had absoluut nooit de link gelegd met een van onze hollandse tradities :D
Ik ben ook niet zo bekend met de Japanse keuken. Ik ken wel wat gerechten maar die komen allemaal van het fornuis af. Ik vind het dan wel een uitdaging hoe je dat op een bbq kunt maken 😀
 
Wauw wat heb jij een partij mooie smakelijke ballen :love:
Daar had ik graag mijn tanden ingezet, deze gaan we ff bewaren 🥰
Nou nou Jet!
Je laat me blozen met je berichtje ☺️
Dankjewel voor het compliment!
Als je ze hebt gemaakt wil ik ze wel zien hoe ze zijn geworden 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan