BasBQ
Beef en Steak

Tafel voor Weber

 
 

St@m

Tondelzoeker
Berichten
12
Naar aanleiding van de wonderschone tafels die ik hier voorbij heb zien komen heb ik verzonnen dat ik zoiets zelf ook wel kan. Maar dan wel budget :p
Dat soort dingen kan ik natuurlijk helemaal niet, want ik kan net aan twee planken aan elkaar timmeren maar goed.. Ik had nog wat plankies liggen die over waren van de schutting en nog wat latjes over van de pergola en wat oude schuttingpalen. Eigenlijk allemaal al klaar om de vuurton in te gaan, maar goed.. nooit getimmerd is altijd niets dus de stoute schoenen aangedaan en aan de gang gegaan.

Nou.. 3 uurtjes schroeven en hij staat :+ En vandaag een mooie BBQ sessie van 4 uur gehad en het was ideaal. Groot werkblad, werken op keukenhoogte.. super! Van de week maar even netjes schuren en in de beits zetten, misschien nog een koelkastje van MP oppikken voor erbij.

Foto's zeggen meer dan woorden, nogmaals ik ben geen timmerman en heb gewoon 2 linkerhanden, zelf vind ik het resultaat redelijk :)
WIP gisterenmiddag:
full.jpg


full.jpg


Vanmiddag in actie:
full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg


Tuin is nog niet helemaal af ;)
Geen foto's van het vlees, ik moet nog een beetje inkomen op het forum he ;) Maar ik ben al blij met de onwijs goede idee?n die hier gepost worden.
 
Mooi tafeltje hoor!! =D>
 
Voor twee linkerhanden heb je er een mooie tafel van gemaakt,... voor twee rechter overigens ook. :)
 
Leuk hoor!
En het was gezellig zien we, meer wil je toch niet?
 
dat heb je netjes gemaakt
 
peter w zei:
Is een mooi tafeltje geworden hoor maar is het gat op de groei gemaakt?

Nee, achteraf had het gat wel wat kleiner gekund. Maar goed.. geen last van.

Dan voor de complimenten :)
 
Mooi hoor! Toch altijd leuk als je dat zelf in elkaar klust!
 
Lekker praktisch, zoiets wil ik ook nog met mijn weber gaan doen. Misschien nog handig om er wieltjes onder te zetten voor de mobiliteit?
 
Ik zeg knap gedaan hoor. Veel gezelligheid ook =D>
 
Mooi gedaan!
Is dat de OTO 47 of de BBK 47?
 
Nou, dat ziet er anders prima uit hoor!
 
Wel oppassen dat je sigaartje niet tussen de spiesjes valt  B-)
 
Super mooi tafeltje! Hulde.
Had het er met een collega ook over om zoiets te maken... Ik was eigenlijk aan het denken aan een tafeltje waar ik de weber van de zijkant of achterkant in kon rijden. Dus zeg maar met een halve maan aan de zijkant of achterkant.

Zou dat niet gemakkelijker zijn? Nu moet je de Weber er compleet uittillen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan