BasBQ
Beef en Steak

Tafel gemaakt voor BGE

 

Cbl

Sprokkelaar
Berichten
45
Gister middag begonnen met het maken van een tafel en vanavond nog even afgemaakt... Ik ben geen timmerman maar ben toch wel tevreden.... Nu hopen dat de maten goed zijn  :p


 
WOW!

De maten voor werkruimte zien er in elk geval erg goed uit!
 
Hele mooie tafel, Ge?mpregneerd hout ?
 
Ja ge?mpregneerd hout, ik wilde dat het een beetje aansloot bij de rest van de tuin.... Denk wel dat ik er nog een laagje buitenbeits op smeer voor extra bescherming....
 
Nou voor een "niet timmerman" heb je toch een knappe tafel in elkaar geknutseld.
Ik met mijn 2 linkerhanden doe het je niet na  ;D
 
Netjes, hoop ook voor je dat de maten kloppen  ;)
 
Das een hele knappe tafel!!!!
 
Het gat is 54,5 cm en de hoogte van bovenkant blad tot bovenkant blad is 41,5 , rekening mee gehouden dat er nog een steen onder komt...

Alles bij elkaar heeft me ongeveer 125 euro gekost aan materiaal.. Wieltjes niet mee gerekend , die zijn gedoneerd  ;D
 
Nog een weekje wachten en dan staat Gerard hier voor de deur, dan zal ik het zeker weten... Fingers crossed...
 
Rekening gehouden met het scharnier? Weet niet welke maat  je krijgt?
 
Ik heb de Large besteld ....
 
dat is een mooie tafel geworden, je hebt lekker veel werkruimte zo
 
Je alles ruim aangehouden iig, mijn gat vd tafel is 52cm en blad is 45cm hoog zonder nest.
 
Netjes hoor! Ik zit ook aan een tafel te denken, veel stabieler dit, wou hem laatst naar binnen rijden over de tegels en toen kantelde hij bijna odat het niet helemaal egaal is...
 
Knappe tafel! Lijkt me heerlijk werken zo.
Ben erg benieuwd hoe het geheel eruit ziet inclusief BGE!
 
Nette tafel hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan