Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SilverFox zei:Hier ook, gaat prima! Geniet de voorkeur ten opzichte van de oven.![]()
mcjas zei:SilverFox zei:Hier ook, gaat prima! Geniet de voorkeur ten opzichte van de oven.![]()
Mag ik vragen waarom dit de voorkeur geniet??
Ik zelf zie het nut er van (nog) niet in, helemaal omdat ik een prima oven heb.
vso zei:vergat ook nog te vragen met welke temperatuur doe je het dan ?
@Hans, juist lekker toch beetje die rooksmaak ?
Ik vind"ddeeg producten" juist teveel rook opnemen. Ik laat rook hout snel wezen als iets met "deeg" maak.vso zei:vergat ook nog te vragen met welke temperatuur doe je het dan ?
@Hans, juist lekker toch beetje die rooksmaak ?
en een scheutje whiskySander72 zei:Appeltaart met bacon en dan pecan rookhout... wow!
Bram zei:Taart bakken gaat goed hoor. Ik bak ook regelmatig broodjes af op de BBQ.
Je zou daar eens mee kunnen beginnen. Afbakbroodjes halen. 2 in de oven en 2 in de Q. Kijken of er smaak verschil is en welke je beter bevalt. Of een quiche van de BBQ. Dat gaat ook goed. En smaakt heerlijk. Ik vind taart, koek, cake enz. van de BBQ lekkerder. Heeft net dat beetje extra.
Heb je hier een receptje van of heb je gewoon bacon toegevoegd aan een bestaand recept?Sander72 zei:Appeltaart met bacon en dan pecan rookhout... wow!
Hans zei:Is meerdere keren gemaakt even zoeken staat een recept in het zoekprogramma, eens snuffelen.