BasBQ
Beef en Steak

T-bone & meatloaf

 
 

koef

Kooltjesharker
Berichten
127
Vandaag een meatloafje gemaakt en ik had nog een T-bone in de vriezer liggen ;D dus deze ook maar klaar gemaakt. T-bone met roasted salt en de meatloaf met ui, chapignons, salami, kaas, knoflook en butt-rub. Was lekker  :p. Ik had geen zin om een mooi bordje te maken want anders werd m'n eten koud dus minder mooi maar wel heerlijk ;D








 
Alles wat er toe doet ligt op het bord ;). Ziet er goed uit.
 
Lekker Ilco!! Doe mij ook maar zo'n steakje!
 
Mooi bordje of niet,het eten ziet er goed uit.
 
Steak en meatloaf zien er prima uit, dat bordje mis ik echt niet hoor
 
Was je rooster wel heet genoeg? Want voor een gietijzeren rooster heeft je steak toch betrekkelijk weinig grillmarks, niet?
Maar ziet er best lekker uit hoor ;-)
 
Drossie zei:
Was je rooster wel heet genoeg? Want voor een gietijzeren rooster heeft je steak toch betrekkelijk weinig grillmarks, niet?
Maar ziet er best lekker uit hoor ;-)

Het rooster was wel heet genoeg maar als je goed kijkt op de foto's zie dat hij kromgetrokken is. Daardoor heeft hij kort contact gehad met het rooster.
 
koef zei:
Drossie zei:
Was je rooster wel heet genoeg? Want voor een gietijzeren rooster heeft je steak toch betrekkelijk weinig grillmarks, niet?
Maar ziet er best lekker uit hoor ;-)

Het rooster was wel heet genoeg maar als je goed kijkt op de foto's zie dat hij kromgetrokken is. Daardoor heeft hij kort contact gehad met het rooster.

Ah, dat zie ik inderdaad. Ik denk dat ik daar rechts een randje vet zie. Dat is wellicht de reden dat je steak krom trok.
Je kan dit vermijden door de vetrand op enkele plaatsen door te snijden. Niet lossnijden dus, maar dwars op de steak enkele sneetjes te maken.
 
Ah, dat zie ik inderdaad. Ik denk dat ik daar rechts een randje vet zie. Dat is wellicht de reden dat je steak krom trok.
Je kan dit vermijden door de vetrand op enkele plaatsen door te snijden. Niet lossnijden dus, maar dwars op de steak enkele sneetjes te maken.


Aha oke, thanks voor de tip daar was ik zelf nog niet opgekomen. Het was ook mijn eerste T-bone op de Q. Ik zal dat de volgende keer idd doen.
 
Werkt ook goed op ribkarbonaatjes met een randje vet, die krullen ook altijd op als je dat vet niet insnijdt.
 
Die fatty ziet er ook erg lekker uit!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan