BasBQ
Beef en Steak

suggesties gezocht voor vacumeermachine

Frank54

Kooltjesharker
Berichten
209
deze week heeft mijn Krupps vacumeer machine de geest gegeven en zoek ik een nieuwe.
Google levert een heleboel op en ik zie door de bomen het bos niet meer.
heeft iemand suggesties of ervaring met een goede machine in de prijsklasse +/- 100-150? ?
alvast bedankt,
Frank
 
Ik ben al drie jaar zeer tevreden met mijn foodsaver!
 
noskos zei:
Ik ben al drie jaar zeer tevreden met mijn foodsaver!

Ik heb ook een foodaver, geen idee hoelang. Fijne machine!
 
http://www.pixmania.nl/nl/nl/1691008/art/food-saver/vacuumapparaat-v2860-i.html

Wel even opletten dat je niet per ongeluk de klantenkaart mee besteld. Extra garantie moet je zelf beslissen.
 
Heb zelf sinds een paar maanden een solis easyvac pro.
Kosten rond de ? 100,- en ben er erg tevreden over!
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Denk dat ik nu wel weet in welke richting ik ga zoeken.
 
ik heb een solis vacuummachine, zeer tevreden van. Ga toch maar voor kwaliteit en blijf van de goedkopere machines af. Die hebben niet genoeg kracht om vacu?m te trekken, waardoor je eigenlijk het effect mist.
 
Frank54 zei:
Bedankt voor de reacties allemaal. Denk dat ik nu wel weet in welke richting ik ga zoeken.
Voor het geval je nog geen beslissing hebt genomen: ook hier de FoodSaver 2860 tot volle tevredenheid in gebruik! (en best bargain idd via pixmania)
 
RedFox zei:
Voor het geval je nog twijfelde over de aanschaf:
Op dit moment is de FoodSaver 2860i bij Pixmania helemaal TOPPIE geprijsd!  ----> Euro 119,90 incl. btw en gratis thuisbezorgd 2-3 dagen via TNT Post Parcel.  ;)
Mooi idee voor Sinterklaas of Kerst! Top machine voor de Q-er!

http://www.pixmania.nl/keukenaccessoire/food-saver-vacuumapparaat-v2860-i/01169280-a.html
Dank voor het attenderen! De Sint heeft 'm inmiddels aangekocht. Nu nog bijpassende zakken. Tips?
 
Als het goed is zitten er zakken bij!! en een rol. :D
 
coelho zei:
Dank voor het attenderen! De Sint heeft 'm inmiddels aangekocht. Nu nog bijpassende zakken. Tips?
Ik (en niet alleen ik) koop mijn zakken en/of rollen voor de FoodSaver bij: www.marmelot.com  :)
 
afgelopen week ook een foodsaver gekocht (mede, of eigenlijk vooral door positieve reacties op dit forum). Heb al redelijk wat gevacumeerd en tot nu toe doet hij zijn werk helemaal prima. Maar zoals ik zeg heb hem een week, maar als hij het zo blijft doen ben ik helemaal blij.
 
Derooie zei:
Maar zoals ik zeg heb hem een week, maar als hij het zo blijft doen ben ik helemaal blij.

O, dat hebben ze niet gezegd? Na 3 weken doet ie het niet meer, dus geniet er maar van =)). Geintje....
 
Ik heb 'm inmiddels ook binnen een wat zakken ed besteld bij Marmelot. (Bestel ook even het gratis proef pakket! )
Topding. Werkt veel beter dan ziplocs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan