BasBQ
Beef en Steak

Stukjes uit Kamado Joe

 
 
 

backupdevice

Kooltjesharker
Berichten
215
Hoi,

Viel me net het volgende op. Als je op de foto's kijkt zie je dat er kleine stukjes uit de binnenkant zijn. Ik denk zelf dat het komt door het in en uithalen van het rooster en zo. Schik er een beetje van omdat ik echt voorzichtig ben. Is het echt zo kwetsbaar?

Hebben meer mensen dit en kan dit kwaad?

f92f18bdddec5956598f614de6c6cc05.jpg


4c7826ab33a117fe75086c527958ce27.jpg





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Moeilijk te zeggen, heb zelf een bastard en daarmee geen problemen maar het blijft keramiek , maar je weet zelf wel hoe je er mee omgaat! Ga je er normaal mee om lijkt het me niet normaal dat er stukjes uitbreken.
 
Kan niet zeggen dat ik lomp bezig ben. Soms met het rooster hoger of lager leggen dan kom ik wel eens tegen de rand maar niet dat ik kan zeggen dat het kei lomp gaat.

Maar goed , keramiek is dus kwetsbaar. Zouden stukjes in de toekomst problemen kunnen veroorzaken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lijkt me niet, maar ben natuurlijk geen expert in dit soort dingen!
 
Denk dat het wel meevalt. Maar geef het wel door aan de verkoper.  Als er grotere stukken afgaan wordt het wel een issue.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 
Ik zou inderdaad even contact opnemen met de verkoper. Zij hebben er ongetwijfeld meer ervaring mee en dan heb je het ieder geval gemeld. In mijn Junior zijn geen gaatjes te zien en dat rooster is er ondertussen vaak genoeg uit geweest in de afgelopen twee jaar.
 
Ondertussen foto's gedeeld met Erik van het Luxe Buiten Leven. Hij gaf aan dat het geen kwaad kan maar we zullen het samen in de gaten houden.

Vandaag maar een keer de schoefjes aangedraaid, was nodig. Voor de rest, TOP Q.
 
Terug
Bovenaan Onderaan