BasBQ
Beef en Steak

straat bbq

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
volgende week zaterdag hebben we hier een straat bbq.

Nu heb ik zelf wel een aantal ideeen om te maken, maar wie weet hebben jullie ook nog iets leuks of spectaculairs.

wat ik nu in gedachten heb is als hapjes vooraf: maple fattie, MOINK-balls en Village hammers.
Daarna als iedereen er zo'n beetje is pp, Orange Marmalade Sriracha Chicken Wings, Peanutbutter & Jelly Chicken Wings, Bobby Flay?s Cedar Plank Salmon
en daarbij de koolsla van Dominique.

het gaat om ca 30 a 35 mensen
 
ik zag je foto's op fb Marc, maar die heb ik zelf nog nooit gemaakt, zal ik eerst een keer moeten oefenen  :)
 
Volgens mij hebben je gasten niks te klagen als ik je lijstje zo zie  8) 8) Een Rolbrood of spiffs burgers zou nog kunnen maar overdrijven kan altijd nog  :p
 
Als je alles een beetje proeft dan is het "buikje" wel rond en moeten ze ergens op de bank uitbuiken 8), maar een picanha is inderdaad ook erg lekker en spektakel verzekerd :)

Mooie verzameling dus niks aan toe te voegen.
 
Klinkt als een straatBBQ waar ik voor mijn plezier naar toe zou gaan! Ben jij de hoofdbbqer, heb je wel hulp? Of ga je alles in je uppie doen? Vertel me allles!
 
Dominique zei:
Klinkt als een straatBBQ waar ik voor mijn plezier naar toe zou gaan! Ben jij de hoofdbbqer, heb je wel hulp? Of ga je alles in je uppie doen? Vertel me allles!

Het idee komt bij mij en de buurman vandaan. Ik zal wel de inkopen doen en ik bepaal ook wat er gemaakt gaat worden. Ik denk ook wel dat het er op neer gaat komen dat Desi en ik wel het leeuwendeel zullen voorbereiden en klaarmaken. Dit is ook de eerste keer dat er bij ons een straat bbq gehouden wordt, dus is ook allemaal nog wat onwennig he.
 
Spannend jochie! Maar ik heb er alle vertrouwen in, als ik zo zie wat jij voor elkaar bokst. En anderstrek je maar een blik knakworsten open. Jatochnietdan. ;)
 
daarom heb ik het ook zelf maar naar me toe getrokken, weet ik tenminste wat ik te eten krijg en dat het gaar is
 
Terug
Bovenaan Onderaan