Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me September 2015 - Varkensrolletjes met bacon en kaas
Vandaag (6-3-16) deze Steven gemaakt. Helaas vergeten om foto's van de voorbereiding te maken.
Spiesjes met de varkenshaas rolletjes, gevuld met ui, geitenkaas en augurk
Op de q stonden ook al was bruine bonen, ook heerlijke salade van venkel, sinaasappel, avocado en rucola gemaakt
Eerst strepen staan er al op
Combi met venkelsalade is heerlijk
Was een lekkere Steven maar niet zo lekker dat we hem nog een keer gaan maken
Gisteren dankzij aangepaste schooltijden weer eens een middagje vrij en omdat mijn vrouw haar bedenkingen heeft bij de opdracht van deze maand, heb ik deze Steven gemaakt. Lekker wat simpele spulletjes bij de supermarkt gehaald, we hadden er ook een ui bij maar die wilde niet op deze foto. Ook hadden we nog een geopende pot augurkschijfjes staan dus die heb ik gebruikt ipv cocktail augurkjes.
Varkenshazen platstampen is mijn nieuwe hobby Hierna lekker priegelen om alle ingredienten in het rolletje te krijgen.
Die mooie spiezen die jullie gebruiken heb ik nog niet, maar 2 enkele ging ook best goed. Lekker bord vol zo.
Lekker op de Q
10 minuten later al helemaal klaar. Ruikt fantastisch
We hadden er een salade bij gepland maar die was dus niet in huis dan maar een blik opentrekken. Wat krieltjes erbij.
Fantastisch gegeten weer. Had zelf in eerste instantie mijn bedenkingen bij de augurk maar dat maakte eigenlijk de smaak. Deze ga ik zeker vaker maken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.