Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me: januari 2016: Roemeense Knoflooksteak met gegrilde pepers
weet iemand wat de originele Roemeense receptuur voor pepersoort zou gebruiken? de cubanelle of anaheimpepers komen volgens internet uit de Cara?ben respectievelijk Mexico... ik vond online wel steeds de romania pepper, maar is dat echt een soort? ik vind ook dat het recept waarschijnlijk ardei iute heet, maar daar kom ik ook niet verder mee
qua pit zijn ze zo te zien de ordegrootte van jalapenos, dus misschien dat ik het daar dan mee ga proberen, hoewel ze er qua kleur (en dus smaak?) weer meer uitzien als turkse pepers, van die heel licht geel/groenige.
De ingredienten en dan er achter komen dat je geen verse peterselie (meer) hebt, dan maar smokkelen...
Eigenlijk begon deze S&M al een avond eerder, in de rest warmte waren de punt paprika's gegrilled.
Daarna ingelegd.
Even insnijden...
Even marineren.
Daarna op de primo
En na het rusten aansnijden.
En wat vonden we er van, nou deze gaat zeker terug komen. Toen hij uit de koelkast kwam rook het al fantastisch en de combi van de ingelegde paprika met het vlees, wat mij betreft keihard 5 sterren!
Een inhalertje voor mij. Vrouw was jarig en er moest wat op tafel komen zonder dat ik de hele dag achter de Q zou staan. Dus was dus een prima recept voor deze eis.
Vandaag deze Steven & Me Roemeense knoflook steak gemaakt wat een super heerlijk gerecht is dit.
Zaterdag de Roemeense pepers gemaakt ik heb oranje snoeppaprika en jalopene pepers gebruikt kan wel zeggen dat we die vaker gaan maken
Op de BBQ.
In de potten.
En dan vandaag om 12 uur de vinkelap in de marinade.
Dan rond 19.00 op de BBQ.
Groene asperges erbij.
En dan na 5 minuten rusten in plakjes gesneden en op het bord met airfryer aardappeltjes en de ingemaakte paprika en jalopene pepers en asperges het was perfect gelukt smullen.
Deze wordt zeker vaker gemaakt 5 sterren of mag je het nog meer sterren geven
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.