Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Hoe was de smaak?
Ceriel zei:Wat vonden we ervan? Waarom heb ik dit nooit eerder gemaakt?? Wat een smaak. Dit gaat zeker vaker gemaakt worden, maar dan met iets meer peper en een gevlinderde procureur. De combinatie met de home-made pita was goed
en het vlees dikker gesneden, het was nu niet mals genoegJaapAap zei:Idd meer pepers gebruiken door de rook en de Q wordt t juist lekker zoetig en niet te pittig
Ik heb alle ingredi?nten in hoeveelheid gehalveerd, dus de verhouding blijft hetzelfde, maar vond het zeker niet te zout. Waarom de hele nacht marineren?Petetie zei:Is de hoeveelheid zout niet teveel?
Ik heb de jerk gemaakt en wil de procureur een nacht laten marineren maar ik denk dat het dan te zout word.
4 Spaanse pepers op 600gr vlees waren nauwelijks terug te vinden...dave79 zei:En hoe was het met de pepers?
Leuk! Ik heb inmiddels twee boeken van Steven. Onder andere garnalen gemaakt uit een van z’n boeken. En toevallig ga ik die morgen weer maken. Het eerste gerechtje ga ik dus binnenkort posten!@Hoogie, mijn excuses voor de late reactie.
Je kan nog steeds badges verdienen voor het maken van gerechten uit de Steven and me uitdagingen die hier eerder gepost zijn.
Brons bij tien gerechten, 25 levert je een zilveren op en bij 50 ga je voor goud.
Het gaat helaas niet om willekeurige gerechten van Steven Raichlen. Maar om de recepten die in dit deel staan.Leuk! Ik heb inmiddels twee boeken van Steven. Onder andere garnalen gemaakt uit een van z’n boeken. En toevallig ga ik die morgen weer maken. Het eerste gerechtje ga ik dus binnenkort posten!