Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me niet voorstellen dat hij jouw kan vergeten, zelfs al zou hij het willen lukt dat niet.Dominique zei:Lamsvlees is behoorlijk vet, vandaar dat het zo rookt. Ik heb een giga-achterstand met Steven&Me, sterker nog, ik moet me weer opnieuw gaan voorstellen aan Steven, ik denk dat hij mij niet meer herkent
( blijkbaar is mijn tweede naam Sjaak Afhaak) =))
nix13 zei:Ik kan me niet voorstellen dat hij jouw kan vergeten, zelfs al zou hij het willen lukt dat niet.Dominique zei:Lamsvlees is behoorlijk vet, vandaar dat het zo rookt. Ik heb een giga-achterstand met Steven&Me, sterker nog, ik moet me weer opnieuw gaan voorstellen aan Steven, ik denk dat hij mij niet meer herkent
( blijkbaar is mijn tweede naam Sjaak Afhaak) =))
En het gekke is dat ik het nog positief bedoel ook.
KippetjeHaasje zei:Waar waren die bakstenen nou goed voor? Lijkt me niet dat het bij direct grillen zoveel scheelt met temperatuur.
Dominique zei:Ja, duh! Dat komt omdat je A. geen lamsgehakt had. B. de kebabs opgevangen hebt. Zo help je elk authentiek recept om zeep. =))
Ja, duh! Dat komt omdat je A. geen lamsgehakt had. B. de kebabs opgevangen hebt. Zo help je elk authentiek recept om zeep. =))structor zei:Enne wat vonden we er dan van. Nou deze komt niet in de top 20 van S&M, ik ga dus 2 sterren uitdelen aan deze S&M..... Niet vies, maar zeker niet geweldig...