Ook ik, de aanstichter, moest natuurljk zelf deze steven bereiden. Wat familie opgetrommeld en???
Bij mijn bbq huisslager Jan Aalvink geweest. Deze had de prime-rib al mooi voor me uitgesneden.
De ingredi?nten:
Stukkie vlees van ruim 6 kilo. Tja???moet toch maar gebeuren B-)
De botjes iets anders uitgesneden als op de foto's maar daar zal het niet anders om smaken.
Op de Q ermee.
Bij behorende mierikswortel saus
Nog even een paar McPeet's potatos erbij. ( heb er kruidenboter ingegoten.)
Het duurde iets langer dan ome steven in het boek heeft gezet. 4 uurtjes heeft ie erop gelegen. Daarbij waren de genoemde kerntemperaturen in het originele recept niet helemaal correct volgens mij. Maar tot een kern van 58 vond ik hem goed.
Bordje
Natuurlijk nog een toetje erbij
Man man man......wat een geweldig mooi en lekker stuk vlees. Heerlijk gekruid. Was waanzinnig. Gaan we vaker maken (wel in een afgeslankte vorm was nou niet echt een goedkoop stukje vlees.)
Bedankt voor het kijken.
Bij mijn bbq huisslager Jan Aalvink geweest. Deze had de prime-rib al mooi voor me uitgesneden.
De ingredi?nten:
Stukkie vlees van ruim 6 kilo. Tja???moet toch maar gebeuren B-)
De botjes iets anders uitgesneden als op de foto's maar daar zal het niet anders om smaken.
Op de Q ermee.
Bij behorende mierikswortel saus
Nog even een paar McPeet's potatos erbij. ( heb er kruidenboter ingegoten.)
Het duurde iets langer dan ome steven in het boek heeft gezet. 4 uurtjes heeft ie erop gelegen. Daarbij waren de genoemde kerntemperaturen in het originele recept niet helemaal correct volgens mij. Maar tot een kern van 58 vond ik hem goed.
Bordje
Natuurlijk nog een toetje erbij
Man man man......wat een geweldig mooi en lekker stuk vlees. Heerlijk gekruid. Was waanzinnig. Gaan we vaker maken (wel in een afgeslankte vorm was nou niet echt een goedkoop stukje vlees.)
Bedankt voor het kijken.