BasBQ
Beef en Steak

Stenen in Dammers

 
 
 

SpiKeY

Pitmaster
Berichten
537
Tijdens het opschonen van mijn Primo kwam ik onderstaande ongewenste stenen tegen. Ik zeg  een beetje jammer Dammers.
IMG_20170528_160021_zpsjziu2r30.jpg


 
Ik heb er ook een paar van Black Ranch cadeau gekregen. Doet het goed voor het gewicht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 
Slordig, maar het lijkt me onvermijdelijk dat er bij productie van houtskool van tijd tot tijd wat ongerechtigheden mee komen.
Ik stort mijn houtskool in een grote plastic bak en gooi het met de hand op de BBQ. Dan vis je die troep er wel tussenuit.
 
Zappa zei:
Slordig, maar het lijkt me onvermijdelijk dat er bij productie van houtskool van tijd tot tijd wat ongerechtigheden mee komen.
Ik stort mijn houtskool in een grote plastic bak en gooi het met de hand op de BBQ. Dan vis je die troep er wel tussenuit.
+1
 
Ik ben ze ook al tegen gekomen in de Dammers, maar ook bij Black Ranch.
Onvermijdelijk. En opzich ook niet erg zolang het geen keien zijn.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

 
Volgens mij hoeft dit echt niet te gebeuren.

Ik heb het ook wel in de Dammers gehad.

Even 50 liter benzine tanken maar per ongeluk zit er ook 5 liter water bij?
Beetje boute vergelijking maar je koopt houtskool op gewicht, en laat houtskool nu zeer weinig wegen en stenen een veelvoud..
 
Ook ik heb in het verleden weleens stenen in een zak Dammers teruggevonden, maar net als Zappa haal ik de zak leeg en vul de Q met de hand.
Zo vis je degene die je tegenkomt er makkelijk uit.

Vind het wel slordig dat dit gebeurd, zou in mijn ogen ook niet mogen gebeuren en zie het dan ook echt als smokkelen!
 
Ik vind het een beetje overdreven van die stenen. Gebruik Dammers al tijden en ben nog geen steen tegen gekomen.
Als het nou heel veel voorkomt dan mag je klagen, maar af en toe een steen....tja.....
 
Dit is mijn derde zak Dammers. Klagen? ik deel even mijn ervaring met jullie. Van x-aantal wat tips gekregen. Ik ben zeker wat wijzer geworden dankzij de tips. ;)

Kern van het verhaal: het kan voorkomen. Tot nu toe vind ik Dammers een prima houtskool.
 
De bak die ik gebruik voor het sorteren van mijn houtskool:

2lnbdkl.jpg


Kost een paar euro bij de Kwantum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan