Beef en Steak

Stel je voor

Frankie h

Tondelzoeker
Goedemiddag

Mijn naam is Franklin en bbq al een tijdje maar dat was gewoon op de weber 57 cm en dan de gewone dingen zoals hamburger,saté, en andere kleine dingen
Had nog nooit gehoord van indirect of direct vuur laat staan van allerlei bereidingswijzen en brandstoffen
Sinds onze grote “”vriend”” Corana ben ik mijn gaan verdiepen wat er nog meer was dan wat ik alleen maar wist pffffff wat een informatie allemaal
Dus sinds een klein jaartje heb ik een keij Kamado xl gekocht
Heb me via YouTube de filmpjes van Dennis en marcel me eigen een beetje bij gespijkerd en moet zeggen het lukt aardig met dank aan deze mannen
Ga ook steeds een stukje verder in bereidingen en de aanschaf van allerlei spullen wat mijn vrouw soms wat minder vindt totdat ik weer wat op tafel zet dan is het weer oké😂😂
Ben hier net nieuw dus nog een hoop te lezen en te zoeken

Mvg.Franklin

Welkom Franklin!

Zo te horen heb je het virus flink te pakken.
Verstandig om je hier aan te melden, wij weten er wel raad mee.

Welkom bij het genootschap

Schat, ik had deze spullen echt nodig om dit lekkers voor je te kunnen bereiden 👍🏻👍🏻🤣🤣🤣

Welkom. Bekend verhaal. Enige positieve aan de hele coronaproblematiek is de verdieping in de kook- en bbq kunsten.

Welkom. Veel plezier.
Ook begonnen met het affikken van speklapjes

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Corona , ben vandaag positief getest 🤒
Heb nu ook tijd om de hele week de Q aan te steken ,😁.
Ach schit geen smaak en geen vlees 😭.

Maar wel kom hier

Welkom bij het genootschap Franklin

Corona , ben vandaag positief getest 🤒
Heb nu ook tijd om de hele week de Q aan te steken ,😁.
Ach schit geen smaak en geen vlees 😭.

Maar wel kom hier
Balen man maar het komt goed hoor ik spreek uit ervaring ik zat erbij in de eerste coranagolf
In ieder geval beterschap gewenst👍

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Balen man maar het komt goed hoor ik spreek uit ervaring ik zat erbij in de eerste coranagolf
In ieder geval beterschap gewenst👍
Dankje.
Als het blijft wat het nu is ,is het voor mij niet meer dan een lichte verkoudheid😄

Ga ook steeds een stukje verder in bereidingen en de aanschaf van allerlei spullen wat mijn vrouw soms wat minder vindt totdat ik weer wat op tafel zet dan is het weer oké😂😂
Welkom Franklin, het is maar hoe je aankopen weet te verantwoorden ;)
Op dit forum worden niet enkel gerechten gedeeld maar vaak zelfs tips&tricks, hoe je een (noodzakelijke) aankoop goedgekeurd krijgt door de CFO, dus zeker blijven lezen ;)

Er is zo veel te vinden op het internet, ook veel tegen argumenten.
De ene zegt dit, de andere zegt dat.
Als je vaak genoeg BBQ't kom je er vanzelf achter welk kamp jij wel/niet vertrouwd met informatie.

Zolang je maar veel bbq't is het sowieso goed eigenlijk haha!

Met een BBQ en een tang kom je een heel eind. Niet aan mn vrouw vertellen dat ik dit zei he... Ze weet niet beter dan dat er minimaal 20 kg gietijzer en allerlei andere hele handige dingen in mn BBQ kastje moeten staan. "Lieverd als je over de lange termijn kijkt is het aansteken van de BBQ met een Looflighter goedkoper dan die dure aanmaak wokkels.....😇"

anyway, welkom Franklin!

Terug
Bovenaan Onderaan