Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achieltje zei:Hallo, eventjes ons team voorstellen ook. Al een zestal jaar ben ik serieus met bbq bezig, aangestoken door een oudcollega die lid is van een bbq-team (De Fielesoofen). Na een aantal wedstrijden te hebben bezocht kon ik de drang niet weerstaan om zelf mee te gaan doen. Ik schreef me in en trok een aantal andere mensen mee in m'n avontuur. Ons team: Tjoppie Doppie BBQ team (wat zoveel betekent als eten en drinken in het Zuidafrikaans). Het zijn vooral m'n beste vriend en ik die het team wat op de rails trekken, ook m'n schoonvader gaat mee en een buurman die al heel z'n leven in een slachthuis doorbracht... Geen van m'n collega's heeft ervaring met zelf low and slow bbq'en, maar dat kan de pret niet drukken.
In oktober nemen we voor het eerst deel aan een wedstrijd: De Ruhrpott wedstrijd. We hopen vooral op een leuke driedaagse en als het even kan niet overall allerlaatste te eindigen... Verder willen we ons vooral laten kennen zoals we zijn: een groepje mannen met een voorliefde voor Belgische streekbiertjes en varkentjes...