Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat je gaatjes voorziet voor de wanden te bekleden, met wat ga je dat doen?
Het hout gaat werken, het ene al wat meer als het andere. Dus ik zou of de gaatjes horizontaal breder maken, zodat de schroef ruimte heeft om op en neer te bewegen of monteren met een elastische kit. Dat laatste heb ik gedaan.
Ik heb lijm gebruikt waar ze trespa mee verlijmen, dat blijft flexibel. Van recta vit of tec7 dacht ik, eerst met een bijhorend product behandeld om goed te laten hechten.Het idee is om met douglas planken te gaan werken. De gaten zijn inderdaad breder dan de schroeven, maar die gaan niet heel veel werking toestaan. De optie van kit is wel interessant, welke kit heb jij gebruikt? En hoeveel ruimte laat je dan tussen de planken?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb lijm gebruikt waar ze trespa mee verlijmen, dat blijft flexibel. Van recta vit of tec7 dacht ik, eerst met een bijhorend product behandeld om goed te laten hechten.
De planken zijn bij mij van eik, dat werkt iets harder als douglas. Dus heb een ruimte van 3 mm gelaten dacht ik.
Je kan mijn foto's hier ook vinden op het forum.
WoW ziet er goed uit.
Wel een vraagje:
Waarom zitten je srtips voor het monteren van je Douglas in het midden van je koker?
Ik ben ook van plan om een meubel (zie post ) zelf te lassen van koker 40x40 en 25x25(voor de deuren) en de strips er binnen te lassen zodat het hout er iets binnen valt.
aha zo.Thx, mijn koker is 60, en de Douglas planken zijn 22mm dik, dus de strips zitten op 26mm van de buitenkant zodat het hout straks iets naar binnen valt. Op de fotos lijkt het daarom het midden maar ze zitten iets af het midden (26 vs 30)
Sent from my iPhone using Tapatalk