BasBQ
Beef en Steak

SPOGA 2012

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Zijn er nog leden van het forum die heen gaan?
 
Als ik kan, ga ik zeker dit jaar
 
Zit er heel erg aan te denken om te gaan.
 
noskos zei:
Zit er heel erg aan te denken om te gaan.

Ik hoor net dat Dennis en ik willen gaan ;)
 
Even weer wat leven in dit draadje blazen. Geef in dit draadje aan wanneer je gaat en als je geweest bent kun je eventueel aanraders om te bezoeken plaatsen. En op welke manier ga je er naar toe (bus, auto, trein)? Wat zijn trouwens de kosten (+/-)  van het parkeren?
 
Ik ga dinsdag de 4e naar de Spoga :)
 
Domi heeft andere verplichtingen die botsen met SPOGA dus ons bezoek gaat niet door.
 
Het wordt net een week te vroeg gehouden, de week erop heb ik vakantie... In zit deze en volgende week wel in Duitsland, maar op de noord Duitse laagvlakte..
 
Kobold zei:
Het wordt net een week te vroeg gehouden, de week erop heb ik vakantie... In zit deze en volgende week wel in Duitsland, maar op de noord Duitse laagvlakte..

Welke plaats ga je? Ik ga naar Trauen (M?nster-sud).
 
Joh, ik ook.. ben 2 weken druk met de Genie op sprengplatz Ostkreuz
 
Goed, ik ben dus een van de weinige hier die wel naar de Spoga geweest is, dus er ligt een druk op mijn schouders jullie te informeren. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik enorm veel en lang heb staan l*llen met leveranciers dat ik niet eens alles heb kunnen zien laat staan foto's heb gemaakt. Ik kan iedereen die van BBQ hardware houd, wie niet hier, het hartelijk aanbevelen om eens te gaan kijken. Je bent echt wel een dag zoet.

Allereerst kan ik melden dat outdoorchef voor aankomend jaar gietijzeren roosters gaat leveren voor de bol barbecues (480 en 570). Heb er helaas geen foto's van, maar het is wel een heel gaaf product denk ik. Daarnaast heeft biggreenegg ook geinvesteerd in gietijzer en wel voor het laatste model wat nog niet voorzien was en waarvoor iedereen het graag wilde: de Mini. Vorige week had ik al op twitter gezien dat Leonard Elenbaas van restaurant Pure Passie de eerste in europa was met zo'n rooster dus ik vroeg er naar bij de stand van BGE. Ze hadden er een liggen en ik mocht m even aanraken. Na mijn enthousiaste reactie werd mij medegedeeld dat ik om 17.00 terug moest komen en dan mocht ik m meenemen. Te gek!!!

IMAG0683.jpg


kreeg er ook twee mageneten bij, dus mijn dag kon niet meer stuk!

De stand van BGE

IMAG0667.jpg


monolith

IMAG0668.jpg


IMAG0666.jpg


IMAG0679.jpg


IMAG0678.jpg


IMAG0669.jpg


Don Marco

IMAG0671.jpg


Buitenkookplein

IMAG0670.jpg


onder genot van een biertje... (11.00 uur)

IMAG0662.jpg


IMAG0663.jpg


Ik heb nog een paar foto's van oa Weber maar zit nu op m'n werk waar internet heel traag is, ben er klaar mee ;)
 
Leuke foto's Gerard. Veel plezier met je gietijzeren rooster.
 
leuke reportage, mooi geregelt dat rooster  ;)
 
Bedankt voor de foto's tot nu toe :)  Leuke impressie en veel plezier met je CI roostertje :D Mooie score hoor.
 
Is de datum van volgend jaar al bekend? Dan kan ik die blokken.... Ik zag de stand van Steven Raichlen, en die heeft shaslikpennen....


 
4 stuks per set, 5/8 inch RVS
Deze platte, extra brede spiezen zien er niet alleen mooi uit maar ze werken nog mooier!


Ik weet alleen niet hoelang ze zijn... ( maar na een telefoontje wel, 43 cm, inclusief handvat van 10)
 
Dominique zei:
Is de datum van volgend jaar al bekend? Dan kan ik die blokken.... Ik zag de stand van Steven Raichlen, en die heeft shaslikpennen....


 
4 stuks per set, 5/8 inch RVS
Deze platte, extra brede spiezen zien er niet alleen mooi uit maar ze werken nog mooier!


Ik weet alleen niet hoelang ze zijn...

die zou Frits toch voor ons bestellen?
 
Ja, dat is waar, maar voor het geval het niet lukt of zo, is dit toch een mooi excuus om naar de spoga te gaan? Deze zijn trouwens ook in Cuyk te koop hoor bij het Barbeque Paleis, die heb ik gebeld...
 
Terug
Bovenaan Onderaan