BasBQ
Beef en Steak

Spit voor bastard xl

llDannyll

Tondelzoeker
Berichten
7
Beste lezers.. ben nieuw hier op het forum. Heb wel aardige bbq ervaring.. heb reeds zo'n 10 jaar ervaring meet bge, in de variaties minimax, large en xl.. tevens 4 jaar ervaring met de bastard xl.. ben zo'n 14 jaar kok geweest waarvan 7 jaar als chef.. dus qua koken en bbq denk ik dat ik de basis wel begrijp. Op basis daarvan en met budget wat ik had gekozen voor een bastard XL als afscheidscadeau toen ik de horeca uitging. Nu op zoek naar een mooi spit. Ik dacht voor de letzq te gaan maar heb die ring gepast op mijn bastard xl (via vriend die bge xl heeft) maar vond deze niet heel mooi passen.. gaat de spit on fire beter passen of is de enige optie de combi spit/pizza oven van bastard?

Fijne avond!
 
Welkom Danny,

Mooie achtergrond heb je.

Met de spit van letzq heb ik helaas geen ervaring.
 
Had hetzelfde probleem maar dan met de Bastard Large. De Letzq 21" besteld en snel weer terug gestuurd, omdat hij te klein was. De Spit on fire 22" besteld en die past een heel stuk beter. Hoe het met de Bastard XL zit, geen idee. Die heeft een 59cm rooster en is nog een stukje groter. Weet je zeker dat je de XL hebtvan dik 2600 euro?
 
@marco, dan is dat misschien een optie ja! En niet de hele 2700 euro was een cadeau, heb er zelf iets aan bij gelegd. Maar ik weet 100% zeker dat het de XL is ja, haha. De Urban XL 2021. Gezien het budget toch gekozen voor een XL.. de extra ruimte komt altijd van pas.
 
Hierbij een actiefotošŸ˜‰
20211024_174632.jpg
 
Ok, dan heb ik geen idee welke je nodig hebt. de Spit on fire 25 of 26" denk ik. maar wellicht kun je bij vuur en rook eens navragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan