BasBQ
Beef en Steak

Spiffs burgers met Hasselback Potatoes

 

ruudbosch

Kooltjesharker
Berichten
212
Gisteren weer lekker de Q aangemaakt voor de altijd lekkere Spiff's burgers.

E6B614BB-40B6-4CB3-A1C0-D025E215F778_zps0erajj4q.jpg


5241FADE-3AE2-4E6B-A584-E62EAB3A4AD7_zpshdf81y4d.jpg


Wel iets nieuws erbij geprobeerd en dat waren de Hasselback Patatoes.

EA6FF147-CE83-4798-A707-BB3D460B0EF6_zpsdqapdffd.jpg


Alles op de Q:

EC747E6F-CAED-4C56-B482-FBCECFFD7F60_zpsqhveghit.jpg


En smullen maar:

B9CBD67B-A234-4D49-8675-00327A2DC681_zpswfdyryjd.jpg


7BF63F78-5188-4D48-A226-BF0BA01CBA3D_zpsjgljy8ec.jpg



Heerlijk gegeten!
 
Die hasselbacks mag je veeeel dunner snijden hoor. Dan krijg je een soort chipje aan de buitenkant en zacht binnenin ;)
 
noskos zei:
Die hasselbacks mag je veeeel dunner snijden hoor. Dan krijg je een soort chipje aan de buitenkant en zacht binnenin ;)

Had ze al best dun ingesneden (paar millimeter). Misschien dat dat op de fotos niet zo overkomt omdat ik niet tussen elke snede bacon heb gedaan...
Zou je ze toch nog dunner insnijden?
 
Ik doe ze zelf altijd flinterdun, millimeter, maximaal 2. Doe er niet tussen, gaan vanzelf open staan. Zo nu en dan ff bestrijken met gesmolten boter met wat tijm en peper erin. En tegen het einde Parmazaanse kaas erover raspen.
 
noskos zei:
Ik doe ze zelf altijd flinterdun, millimeter, maximaal 2. Doe er niet tussen, gaan vanzelf open staan. Zo nu en dan ff bestrijken met gesmolten boter met wat tijm en peper erin. En tegen het einde Parmazaanse kaas erover raspen.
volledig recept op je website? :)
 
Nee, is zoiets dat ik maak en niet post ;) komt binnenkort!
 
Die hasselback aardappelen zijn echt super!
 
Een stomme vraag misschien,  maar kun je hasselback aardappelen eigenlijk (bijvoorbeeld)  een dag van te voren al insnijden? En zo ja, hoe bewaar je ze dan het beste?
 
Geen idee, die plakjes plakken weer aan elkaar als je ze niet afspoelt dus ik zou zeggen probeer het een keer ;)
 
Oeh, dat ziet er lekker uit!  Die aardappelen gaan wij zeker ook proberen!
 
Ik weet het :)
Gisterochtend om een uur of 8 de aardappelen gesneden, en afgedekt in de koelkast gezet. Gistermiddag rond 17.00 de piepers op de q gegooid, en ging prima.
Dus je kunt ze van te voren snijden zonder dat ze dan weer aan elkaar vast gaan zitten of zo.
 
Wow, die Hasselbacks gaan we zeker ook nog een keer doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan