BasBQ
Beef en Steak

Spider Grill Venom

Dick de Jong

Sprokkelaar
Berichten
28
Ik zou voor mijn weber keteltje uitbreiden met de Spider Grill Venom, dat is een controller om je temperatuur beter te kunnen regelen.

Ik hoor via diverse youtube kanalen er erg goede recensies over. Helaas is naar mijn weten deze tot nu toe nog niet in nederland verkrijgbaar. Nu is mijn kennis voor diverse winkels beperkt tot Beefensteak en Vuur en rook dus mijn vraag weet iemand toevallig een die dit importeerd vanuit amerika?
 
Product is alleen nog te per-orderen staat op hun site. Ze verwachten volgend jaar te kunnen leveren. Enkel in Amerika staat er bij.
Helaas
 
Ik heb al een paar x gevraagd of er een EU launche gaat komen...maar helaas is het antwoord tot nu toe nein :-(

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Is er iets (op de NL/EU-markt) wat hier dan op lijkt?

Lijkt me, vooral voor langere sessies, ideaal om "met een gerust hart" even niet om te hoeven kijken naar de temperatuur op mn weberkettle
 
Ik heb er eentje die is meegenomen door een kennis. Compleet met accuutje. Werkt als een tielerier

Ring.jpg


Venom.jpg
 
Nice! En je kunt je bbq dus echt “ongestoord” op een ingestelde temperatuur krijgen/houden?
 
Zeker. En met bovenstaande snake cirkel (uit Australie) haal ik met gemak de 12 uur low & Slow. Enige nadeel is dat de app nog niet in Europa is maar handmatige afstelling is een fluitje van een cent
 
Terug
Bovenaan Onderaan