BasBQ
Beef en Steak

Spek en Ribs op de Masterbuilt Gravity 560

Poppoll

Vuurmaker
Berichten
98
Deze dus

Zaterdag 25/4/2020 de MB voor het eerst gebruikt met dit recept:
Walchers Gilden Spek Recept hier te vinden

Mb-spek1.jpg


Omdat het de eerste keer was wou ik toch even controleren of de temp wel juist werd weergegeven op de MB gravity
vandaar de 2 pennen. En het kwam op een paar graden na overeen.

Mb-spek2.jpg


Resultaat: Kern 75

Mb-spek3.jpg


Zondag 26/4/2020 Ribbetjes (2-1-0.30 methode) met friet.
Recept hier te vinden bbq-nl.com
Heel makkelijk, en snel op temperatuur, welke stabiel blijft gedurende de ganse sessie!

Mb-ribs1.jpg


Mb-ribs2.jpg

Mb-ribs3.jpg

Mb-ribs4.jpg

En ze waren lekker!!
Mb-ribs5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie spareribs en heerlijk spek zo te zien. De masterbuilt kende ik nog niet, zal het eens Googlen
 
@ frits link staan helemaal aan het begin van de pagina klik "deze dus."
 
Toevallig dat ik dit vandaag voor de tweede keer voorbij zie komen? PimasterX heeft ook een video online gezet.

Hoe werkt dit nu precies?

Het ziet eruit als een fijn apparaat, voor relatief redelijk geld. Al kan ik de kwaliteit nog niet inschatten.

Maar veel plezier ermee en ik hoor graag meer hierover.

Verstuurd met Tapatalk
 
Mooi ding, erg makkelijk zou bijna zeggen bbq voor dummies. ideaal voor mij dus :). Ik zou toch echter nog even wachten en hopelijk komt de 1050 naar nederland toe, dan komt deze zeker in onze achtertuin :)
 
Super bedankt voor het delen. Ik kende de masterbuild helemaal niet maar die 1050 lijkt me een goed optie. Zit al weken te twijfelen voor een Kamado of pelletgrill te gaan en dit is en mooi alternatief.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
mooi apparaat hoor. en je kan er heerlijke gerechten mee maken zie ik wel.
 
Dat zijn lekkere ribben. Ze hebben een mooie kleur opgedaan in de smoker.
Gaaf apparaat zeg. Hier ga ik ook eea over opzoeken. leuk ding.
 
het lijkt een super apparaat, zeker in zn gebruiksgemak, echter vind ik het jammer/zorgelijk dat ze maar 1 jaar garantie bieden....:unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan