Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar koop je in Itali? er een knappe ober voor bij, die je kleine hapjes voert... Whoehaaaa! ( foei Domi, gedraag je)Leo zei:voor 11 euro per pizza, knap aan de prijs vond ik
Ik kwam zelf voor de verschillende Low&Slow BBQ-cateraars, dus de pizza heb ik links laten liggen. Weet wel dat ik daar zeker geen 11 euri over zou hebben, want daar waren andere interessante gerechtjes voor te krijgenLeo zei:voor 11 euro per pizza, knap aan de prijs vond ik
Wij ook. Even gewacht tot zijn lam aan het spit klaar was en daar een broodje van gehaald. Ook nog een tasterplate gehaald met borrelkip, sateh en MOINK balls. Heb maar geen opmerking gemaakt dat dit in hoofdletters moet en niet in kleine letters zoals op zijn krijtbordLeo zei:ik heb oa een lekker broodje bij huddie lee gehaald
Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.Big-T zei:dat ziet er leuk uit. Jammer dat wij verhinderd waren![]()
Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?DanBras zei:Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.
RedFox zei:Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?DanBras zei:Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.
Rollende Keukens bij de Westergasfabriek in Amsterdam. Ruim 100 mobiele cateraars (verzin maar wat en het staat er) bij elkaar op een kluitje.RedFox zei:Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?