BasBQ
Beef en Steak

speciaal voor Dominique

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
pizzaaaaaaaaaaaaaaaa

 
Die had ik gisteren ook gezien, leuk he? Lief van je hoor, mafketel ;)
 
Deze kleine had ik ook gezien :)

Maar ehh....gaat het hier om de pizza of dat kleine koekblikje waar ze hun oven in hadden gemonteerd? Er stond nl. ook nog een tent met een iets groter exemplaar oven en waarvan de eigenaar om de 5 minuten met een megafoon de lucht liep te vervuilen dat ie pizza's te eten had.
3c91eebf623efdd7cd5abc0d39a302b1.jpg
 
voor 11 euro per pizza, knap aan de prijs vond ik
 
Leo zei:
voor 11 euro per pizza, knap aan de prijs vond ik
Daar koop je in Itali? er een knappe ober voor bij, die je kleine hapjes voert... Whoehaaaa! ( foei Domi, gedraag je)
 
Leo zei:
voor 11 euro per pizza, knap aan de prijs vond ik
Ik kwam zelf voor de verschillende Low&Slow BBQ-cateraars, dus de pizza heb ik links laten liggen. Weet wel dat ik daar zeker geen 11 euri over zou hebben, want daar waren andere interessante gerechtjes voor te krijgen :)
 
ik heb oa een lekker broodje bij huddie lee gehaald
 
dat ziet er leuk uit. Jammer dat wij verhinderd waren :(
 
Leo zei:
ik heb oa een lekker broodje bij huddie lee gehaald
Wij ook. Even gewacht tot zijn lam aan het spit klaar was en daar een broodje van gehaald. Ook nog een tasterplate gehaald met borrelkip, sateh en MOINK balls. Heb maar geen opmerking gemaakt dat dit in hoofdletters moet en niet in kleine letters zoals op zijn krijtbord ;)

Big-T zei:
dat ziet er leuk uit. Jammer dat wij verhinderd waren :(
Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.
 
DanBras zei:
Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.
Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?
 
RedFox zei:
DanBras zei:
Je kan nog steeds want het is t/m morgen. Dus vandaag nog tot 23.00 en morgen weer van 13.00 tot 23.00 uur. Het weer is alleen wat minder dus dat is jammer.
Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?

Amsterdam Geert, bij jou om de hoek  ;)
 
RedFox zei:
Ik heb denk ik iets gemist, waar is het te doen?
Rollende Keukens bij de Westergasfabriek in Amsterdam. Ruim 100 mobiele cateraars (verzin maar wat en het staat er) bij elkaar op een kluitje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan