Van @Ewald kregen we de tip dat we het recept van @jokop zijn saté echt moesten proberen.
Nou was deze al met stip binnengekomen op de to-do-lijst mar met Ewald zijn seal of approval stond hij dus bovenaan.
Was natuurlijk heel hebberig geworden van die saté grill dus die was besteld en zou gisteren aankomen.
Dus gisteren de kippendij gesneden en in de marinade van jokop gedaan.
Ook het vacuüm verpakken was gelukt.
Daar moet natuurlijk wel een pindasaus bij van Ewald.
En toen kreeg ik gisteravond het bericht dat de bestelde saté grill niet gisteren maar pas vanavond zou komen.
Balen want ik stond te popelen om ze te proberen.
Gelukkig had ik bij de toko een el Cheapo versie gezien en die heb ik dus vanochtend maar gelijk gehaald.
‘s middags de saté aan het stokje, 15-20 gram.
Kolenstarter aan
In de grill
En grillen maar
Het was vanavond 2C dus om te zorgen dat de koude niet teveel effect op het vlees had heb ik twee aluminium bakjes erboven gezet.
En uiteindelijk was dit het resultaat
Ewald had helemaal gelijk: dit recept moet je proberen en als je dan toch bezig bent probeer dan ook de pindasaus van Ewald.
Naschrift: de bestelde grill is ook binnen, die probeer ik morgen gelijk uit met de saté die nog over is.
Bedankt voor het kijken.
Nou was deze al met stip binnengekomen op de to-do-lijst mar met Ewald zijn seal of approval stond hij dus bovenaan.
Was natuurlijk heel hebberig geworden van die saté grill dus die was besteld en zou gisteren aankomen.
Dus gisteren de kippendij gesneden en in de marinade van jokop gedaan.
Ook het vacuüm verpakken was gelukt.
Daar moet natuurlijk wel een pindasaus bij van Ewald.
En toen kreeg ik gisteravond het bericht dat de bestelde saté grill niet gisteren maar pas vanavond zou komen.
Balen want ik stond te popelen om ze te proberen.
Gelukkig had ik bij de toko een el Cheapo versie gezien en die heb ik dus vanochtend maar gelijk gehaald.
‘s middags de saté aan het stokje, 15-20 gram.
Kolenstarter aan
In de grill
En grillen maar
Het was vanavond 2C dus om te zorgen dat de koude niet teveel effect op het vlees had heb ik twee aluminium bakjes erboven gezet.
En uiteindelijk was dit het resultaat
Ewald had helemaal gelijk: dit recept moet je proberen en als je dan toch bezig bent probeer dan ook de pindasaus van Ewald.
Naschrift: de bestelde grill is ook binnen, die probeer ik morgen gelijk uit met de saté die nog over is.
Bedankt voor het kijken.