BasBQ
Beef en Steak

Snacks en stokjes

 
 

kapteyn

Kooltjesharker
Berichten
216
Afgelopen vrijdag was het tijd om mijn nieuwe WGA eens uit te proberen. Met de vrouw afgesproken een aantal snacks te bereiden in de vorm van 'tapas'.

Ik heb helaas niet overal foto's van maar gelukkig wel het einde resultaat en de actie foto op de Q.

Na thuiskomst begonnen met het maken van moinkballs (uiteraard noskos recept), chickenwings met jerk kruiden, kip teriyaki (gewoon gelakt met teriyaki saus), spareribs met eigen gemaakte porkrub die ik nog had staan en kip nuggets (zag hier laatst iets met doritos voorbij komen en dit aangehouden).

Aan het bloem van de kipnuggets heb ik zout,peper en paprika toegevoegd om wat smaakt op de kip te genereren. Achteraf heeft het naar mijn idee weinig invloed gehad gezien de coating van doritos chips.

Alles op de Q:
Stick1.jpg


En het eind resultaat van alles op de plank:

Stick2.jpg


Het heeft weer prima gesmaakt en het grillen op de WGA is mij prima bevallen. Erg leuke Q voor wat kleine hapjes.
 
Mooh voor kleine hapjes? Ik heb er al wel wat meer op gemaakt dan kleine hapjes. Wel een fantastische mooie schaal met fingerfoot


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Stuk voor stuk lekkere hapjes... heerlijk borrelplankje!

Mooie Weizener ernaast, jij bent klaar!
 
Ga zeker de mogelijkheden van de WGA nog eens testen, vind het een pracht apparaat voor zijn formaat.
 
BBQ op de WGA blijft altijd fun. Zelfs roken gaat goed. Je hapjes zijn goed gelukt. Allemaal favorieten op het plankje. Lekker hoor.
Succes met de fotowedstrijd 
 
Heerlijke hapjes, succes met de wedstrijd. ;)
Wat glimt ie nog mooi zo'n eerste keer. :D
 
Heerlijke borrelplank...................zou nu wel smaken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan