BasBQ
Beef en Steak

Smokey Joe Premium bij AH in de bonus

 
 

Balkongrill

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo allemaal,

Gister was ik bij de AH in Houtwijk, Den Haag om een klein boodschapje te doen. Daar viel mijn oog op een bonusschap. Daar stonden namelijk een aantal Smokey Joe Premium bbq's. Op een van de dozen was een kaartje geplakt met "Bonus aanbieding: van 69,99 voor 49,99" zonder datum. Dat is een hele mooie prijs! Goedkoper ben ik ze nog nooit tegengekomen. Ik heb dan ook niet getwijfeld :D.

Nu weet ik niet of het allemaal achteraf wel klopte want de korting werd in 1e instantie niet bij de kassa verrekend. Het kwam allemaal helemaal goed maar toch. Het stond er wel en dat doet toch echt vermoeden dat de SJ echt in de bonus is of gaat komen bij AH vooreen nice price.

Ben je op zoek naar een SJP, zoudit wel eens een mooie kans kunnen zijn. Wel je bonuskaart meenemen  ;)
 
ynaza3ev.jpg


Denk dat je geluk gehad hebt :D dit is de enige bonus die ik kon vinden.....

Veel plezier ermee!
 
Ik heb in juni bij de AH XL in Purmerend een Smokey Joe Premium gekocht voor ? 34,95. Kwam geen bonuskaart aan te pas. Stonden opgestapeld in de winkel. Ik heb heel de tijd met een big smile rond gelopen met dat ding als enige in mijn mandje.
 
Lowietje72 zei:
Ik heb heel de tijd met een big smile rond gelopen met dat ding als enige in mijn mandje.

LOL :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan