Beef en Steak

Smokey goodness rookhout chunks

Rogier

Gemarineerd
Aangezien ik last minute rookhout chunks nodig had en alleen deze in de buurt te verkrijgen waren een doosje meegenomen. Toch altijd spannend als je van buiten niet kunt zien wat er in zit… Het bleek een zeer uiteenlopende selectie. Nu is een beetje variatie niet erg, maar dit verschil is wel heel extreem. Weet niet of andere ook deze ervaring hebben met deze chunks?

A83F0056-FEB0-49C7-A79F-135041B3E425.jpeg

D8AD3CA5-C765-4A2A-907A-BC932653C032.jpeg

Mijn rookhout komt van bij smokbbq en daar zit wel wat variatie in, maar niet zo extreem. Op zich geen probleem als je weet hoeveel een normale chunk is.

Laat maar roken.

Hier mag her en der de bijl wel door heen ,
Haal ze meestal bij de welkoop, die zijn redelijk gelijk

Wel eens chuncks gehad vab SmokeyGoodness, maar waren eigenlijk allemaal zo'n beetje de zelfde grootte.

Ik heb hier ook altijd de chunks van smokbbq...... altijd mooie stukken. Maar als je ineens zonder zit moet je je nou eenmaal behelpen. Rook zullen die van Smokey Goodness ook wel geven maar een doosje mooie chunks is het, naar mijn mening, niet inderdaad :rolleyes:

Ik heb hier ook altijd de chunks van smokbbq...... altijd mooie stukken. Maar als je ineens zonder zit moet je je nou eenmaal behelpen. Rook zullen die van Smokey Goodness ook wel geven maar een doosje mooie chunks is het, naar mijn mening, niet inderdaad :rolleyes:
Het doosje is wel mooi, maar de inhoud wat minder. Maar dat gaat niemand aan de rookwalm zien :ROFLMAO:

Ik vind verschillende sortering eigenlijk wel fijn.

Zo kun je de ene keer een groter stuk pakken dan een andere keer.
Zie het als zout en peper, zou kun je makkelijk een beetje meer of minder doen.

En die grote stukken krijg je met een bijltje wel kleiner.

Ik vind verschillende sortering eigenlijk wel fijn.

Zo kun je de ene keer een groter stuk pakken dan een andere keer.
Zie het als zout en peper, zou kun je makkelijk een beetje meer of minder doen.

En die grote stukken krijg je met een bijltje wel kleiner.

Exact dit ;)
Zo gaat 't hier ook altijd.

Snap de post niet helemaal voor hier? Daar waar je ze gekocht hebt had je dat kunnen melden?
De vraag is redelijk duidelijk; of iemand anders ook deze ervaring heeft met dit merk? Mijn ervaring met verschillende merken is dat er wel wat aan variatie in zit, maar dit verschil lijkt me wel heel groot.
En even de Sligro bellen bij thuiskomst met de vraag of dit normaal is of hier de vraag stellen? Dan lijken de antwoorden hier mij wat betrouwbaarder :)

Terug
Bovenaan Onderaan