BasBQ
Beef en Steak

Smoker trailer huren in omgeving van Den bosch - Eindhoven voor 80 man

Houtskool

Sprokkelaar
Berichten
26
Hallo allemaal,

We hebben hard aan de weg gewerkt en zijn een aantal maanden verder en inmiddels druppelen de leuke aanvragen voor nieuwe catering opdrachten binnen. Ik kom net terug van een gesprek met akkoord voor een klus van 80 man.

We beschikken nog niet over het vermogen om zelf een trailer of grotere barbecue aan te schaffen, we willen daarom eerst het e.e.a. huren. Weet iemand in de buurt van Den Bosch - Eindhoven waar ik een 21" smoker, of smoker op trailer kan huren? 80 man kan ik nu helaas met mijn huidige gear nog niet aan. ( T-barrel smoker 200 liter vat, direct grill van 1,5m)

Ik hoor het graag van jullie


 
je kan even informeren bij huddie, stokes bbq, die verhuurt allemaal van dat soort spul
 
Leo zei:
je kan even informeren bij huddie, stokes bbq, die verhuurt allemaal van dat soort spul

Alleen zit Apeldoorn niet echt in de omgeving van Den Bosch - Eindhoven, maar Huddie heeft wel hele mooie trailers te huur!
 
Als ik een trailer zou moeten huren dan zou ik voor huddie gaan van stokes bbq.

Maar ja ik woon dan ook in enschede  :D :D
 
Dat geeft toch niks Maroc, natuurlijk vinden we het allemaal triest voor je dat je in Enschede woont, maar je hoeft je er niet voor te schamen hoor
=))
 
ReneR zei:
Dat geeft toch niks Maroc, natuurlijk vinden we het allemaal triest voor je dat je in Enschede woont, maar je hoeft je er niet voor te schamen hoor
=))

=)) =))
 
Lowietje72 zei:
ReneR zei:
Dat geeft toch niks Maroc, natuurlijk vinden we het allemaal triest voor je dat je in Enschede woont, maar je hoeft je er niet voor te schamen hoor
=))

=)) =))

Pas op jij of ik stuur bertm op je af X(
 
Is goed die Glanerbrugger van een Bertm krijgt nog een Genootschapspin van me kan hij die mooi meenemen naar huis.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan