BasBQ
Beef en Steak

Smoked Chocolate Bombs With Golden Nuggets

Hulde daar begin ik maar mee.
Ik kan goed merken dat jij je sporen heb verdient in de keuken als zeer goede kok.
En nu de warmte en hitte van de Bbq zo te gebruiken voor jou gerechten .
Een echte topper.
 
Je legt de lat hoog voor deze maand met de toetjes. Erg mooie creatie die mij ook heel erg lekker lijkt!
Het is wat werk om het allemaal te maken maar de smaken passen mooi bij elkaar en maken dat dit wel een unieke smaak explosie is.
 
Hulde daar begin ik maar mee.
Ik kan goed merken dat jij je sporen heb verdient in de keuken als zeer goede kok.
En nu de warmte en hitte van de Bbq zo te gebruiken voor jou gerechten .
Een echte topper.
Dankjewel voor het compliment!
 
Wat voor houtskool heb je gebruikt bij het roken? Ik merk zelf bij mn appeltaart dat quebracho al vaak te heftig is. Ook zijn een paar gewelde kersen of appel snippers vaak al meer dan genoeg.
 
Wat voor houtskool heb je gebruikt bij het roken? Ik merk zelf bij mn appeltaart dat quebracho al vaak te heftig is. Ook zijn een paar gewelde kersen of appel snippers vaak al meer dan genoeg.
Ik heb dammers gebruikt als houtskool en kersenhout om te roken.

Maar waarom zou je een appeltaart roken op de bbq ? “ gebak “ in zijn geheel roken doet afbraak aan je product. Je bent dan ook op veel hogere temperaturen bezig met het roken ervan. Das dood zonde van je lekkere appeltaart. Het beslag van de appeltaart komt een smerige smaak in te zitten omdat je deze toch eenige tijd op Bbq hebt staan, Wat je wellicht wel kunt proberen is om appels vooraf te roken ? En die dan te verwerken in je appeltaart.
 
Ik heb dammers gebruikt als houtskool en kersenhout om te roken.

Maar waarom zou je een appeltaart roken op de bbq ? “ gebak “ in zijn geheel roken doet afbraak aan je product. Je bent dan ook op veel hogere temperaturen bezig met het roken ervan. Das dood zonde van je lekkere appeltaart. Het beslag van de appeltaart komt een smerige smaak in te zitten omdat je deze toch eenige tijd op Bbq hebt staan, Wat je wellicht wel kunt proberen is om appels vooraf te roken ? En die dan te verwerken in je appeltaart.
Goed idee dat ga ik eens proberen. Maar afbakken op de bbq gaat sws prima als je geen rookhout toevoegd. En dammers zal acacia zijn dan denk ik?
 
Goed idee dat ga ik eens proberen. Maar afbakken op de bbq gaat sws prima als je geen rookhout toevoegd. En dammers zal acacia zijn dan denk ik?
Ik bak ook wel eens een appeltaart op de bbq maar dan net zoals je zelf aangeeft zoner rookhout. En van Dammers is inderdaad Acacia
 
Gaaf. Wat een mooi project.
Bof ik ff dat ik iedere dag bij jou in de buurt kom.
Heerlijk
 
Gaaf. Wat een mooi project.
Bof ik ff dat ik iedere dag bij jou in de buurt kom.
Heerlijk
Dan wordt het eens tijd Peter dat je binnenkort een hapje komt eten 🥩 Dan regel ik wel een lekkere bbq lunch 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan