Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een redelijke tot goede thermometer voor een lage prijs?
Ik ben beginnend met de bbq dus kan niet heul veul investeren zonder dat ik de directie op mijn dak krijg?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heeft er iemand ervaring met de cookperfect thermometer? De feature van de probe met 5 sensoren in de pen waardoor je minder kans op fouten hebt spreekt mij enorm aan. Ook een bereik van 120m (in de praktijk waarschijnlijk minder) lijkt me prima voor de afstand naar m'n woonkamer. De prijs is redelijk gunstig en ook de app ziet er veelbelovend uit. Enige nadeel zou de batterij van je telefoon kunnen zijn, maar dat is een kwestie van aan de oplader leggen indien nodig.
Linkje naar willekeurige aanbieder:
CookPerfect - BBQ Experience Center
Behaal perfecte kookresultaten, ongeacht hoe de thermometer in het vlees wordt geplaatst en weet precies wanneer het vlees klaar is om te worden geserveerd. Dat is de CookPerfect. Een bluetooth kern temperatuurmeter met groot bereik, gebruiksvriendelijke app en slimme technologie. Hij laat...www.bbqexperiencecenter.nl
Mooie prijs ook 71.64. Ga je veel plezier van hebben.
Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt, het is ook de thermoworks Smoke geworden, voor €70,90 op Amazon. Heb ook heel lang zitten twijfelen om de meater te kopen, maar als je ribbetjes wilt maken en dus geen kerntemp nodig bent dan moet je de meater in een aardappel drukken om de omgevingstemp te krijgen, want anders werkt deze niet. Dat lijkt me een beetje omslachtig voor zo'n aankoop.
Ik ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen maar ik ben dol op degelijke apparaten, dus dat moet goed komen!
Daar vind ik de meater dan weer te dik voor. Buiten dat ik het een heel mooi apparaat vind, ben ik toch voor de Smoke gegaan. Dat heeft ook met de prijs te maken, kwam een mooie aanbieding voorbij.....Ik heb wel de meater, want heel praktisch gezegd, wat houdt je tegen om dat ding WEL in je ribbetjes te steken?
scheelt je weer een aardappel
Daar
Daar vind ik de meater dan weer te dik voor. Buiten dat ik het een heel mooi apparaat vind, ben ik toch voor de Smoke gegaan. Dat heeft ook met de prijs te maken, kwam een mooie aanbieding voorbij.....
Ja, Goed bevallen? ook al temperaturen ingesteld?Het scheelt volgens mij €30,- als je de Meater met één probe neemt. Maar die probe van de Meater is inderdaad ontzettend dik. Dit laat bijna overal een gat achter.
Gisteren heb ik mijn Smoke voor het eerst gebruikt en ik ben dik tevreden!
Ja, Goed bevallen? ook al temperaturen ingesteld?