Beef en Steak

Smashburgers 9.5 van de klein kinderen

Grizzly Grill Kevin

Tondelzoeker
Berichten
22
IMG_0286.jpeg
IMG_0285.jpeg
IMG_0276.jpeg
Smashburgers gemaakt eerst keer. Is super lekker geworden. Klein kinderen gaven en 9.5. Kruiden recept online gevonden, ik heb ook een half eetlepel fenegriek toegevoegd. Verder rundergehakt 15% vet, spek, gebakken uien, tomaat, komkommer en ijsberg sla.
f491fef6-4ec2-4973-8ae4-7660904dd2e2.jpeg
0fc23ebf-e778-4d5b-bccd-346128a0bd93.jpeg
 
Die willen vast nóóit meer naar de McD

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Lekkere burger!!! 😍
 
Ziet er heerlijk uit en dat kruidenrecept ook. Moet ik zeker eens proberen. Mooie fotos ook

Nog een tip, niet om je af te kraken maar als feedback: een smashburger hoort een stuk platter te zijn. Hoe dik waren ze? Een cm?.blijft natuurlijk lastig exact te zien op een foto.
Een smashburger mag ongeveer net zo dik zijn als de parties die je bij een Big Mac krijgt, dan heb je voornamelijk korst waar de smaak om draait. Er mogen zelfs gaatjes in je patty komen.

Als je ze op deze manier lekkerder vind uiteraard vooral blijven doen natuurlijk
b4cb72653df5ffab00ef8bc1a88008d7.jpg
 
Dit staat hier vanavond ook op het menu. Kinderen vinden een hamburger van mcdo maar niks, maar die van papa wel :)
Zo simpel om te maken, maar o zo lekker. Hier eten we dit bijna elke week tegenwoordig

De eerste keer had ik met een pan gedaan, en dat was toen al lekker, meteen een smasher gekocht, maakt het zo veel gemakkelijker.
 
Erg lekker hoor!

Een 9.5 zegt toch alles??!

Voor smashburgers mogen ze zeker wat dunner, maar dat mag nu zeker de pret niet drukken.
 
Ziet er heerlijk uit en dat kruidenrecept ook. Moet ik zeker eens proberen. Mooie fotos ook

Nog een tip, niet om je af te kraken maar als feedback: een smashburger hoort een stuk platter te zijn. Hoe dik waren ze? Een cm?.blijft natuurlijk lastig exact te zien op een foto.
Een smashburger mag ongeveer net zo dik zijn als de parties die je bij een Big Mac krijgt, dan heb je voornamelijk korst waar de smaak om draait. Er mogen zelfs gaatjes in je patty komen.

Als je ze op deze manier lekkerder vind uiteraard vooral blijven doen natuurlijk
b4cb72653df5ffab00ef8bc1a88008d7.jpg
idd had iets dunner mogen zijn, volgende keer iets harder drukken
 
Deze burgers zien er echt serieus goed uit!! Schitterend gemaakt 😍 dat zal gesmaakt hebben, nu zal je "de beste opa ooit" zijn 🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan