Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de DigiQ gebruikt zal dat mogelijk nog meevallen vermoed ik?noskos zei:Terlanco's zijn idd prima briketten, maar ze geven meer as dan een ecobrasa of flamy. Dus als je ze in je WSM gebruikt dan moet je zo nu en dan even tegen de pootjes tikken om het as los te maken anders verstikt dat je vuurtje.
RedFox zei:Als je de DigiQ gebruikt zal dat mogelijk nog meevallen vermoed ik?noskos zei:Terlanco's zijn idd prima briketten, maar ze geven meer as dan een ecobrasa of flamy. Dus als je ze in je WSM gebruikt dan moet je zo nu en dan even tegen de pootjes tikken om het as los te maken anders verstikt dat je vuurtje.
Ik zal morgen hier de ribben sessie met Sligro kokosbriketten doen in de WSM, is weliswaar maar 6 uurtjes maar toch goede indicatie of de temperatuur constant blijft. Resultaat zal ik melden.Nosmo zei:RedFox zei:Als je de DigiQ gebruikt zal dat mogelijk nog meevallen vermoed ik?noskos zei:Terlanco's zijn idd prima briketten, maar ze geven meer as dan een ecobrasa of flamy. Dus als je ze in je WSM gebruikt dan moet je zo nu en dan even tegen de pootjes tikken om het as los te maken anders verstikt dat je vuurtje.
Daar zat ik ook al aan te denken, wat ik gebruik al een tijdje terlanco briketten en ik heb nooit problemen gehad met de as. Ook niet bij lange sessies met de WSM, maar dat was wel altijd met de iPid 4N.