BasBQ
Beef en Steak

Side-kick Tafel icm Master Touch 57

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Hallo,


Tijdens veel van mijn BBQ belevenissen mis ik echter een tafeltje waar ik snel even wat op kan leggen (snijplank, vlees of garnituur).


Dat los ik nu veelal op door er een sta-tafel naast te zetten. Ik ben eigenlijk opzoek naar een betere oplossing. Ik heb een Master Touch 57cm. Nu weet ik dat ik een hele tafel eromheen kan bouwen. Ik ben wel handig maar nu ook weer niet zo handig.


Nu heb ik een Side-kick tafel gezien. Heeft er iemand ervaring mee? Ik heb al gezocht of ik de performer setting kan aanschaffen maar ook dit heb ik nog nergens gevonden.


Misschien hebben jullie wel een beter idee.

 
er is een speciaal side tafeltje weer in het sortiment die is in hoogte verstelbaar.  ombouwen naar performer zal niet meevallen daar zijn aan de ketel extra steunen aan gelast
heb ook pas iets gezien dat ze een weber ketel in een strekmetaal tafel gebouwd hadden ook wel handig,
succes!!
 
Ik heb dat zwarte tafeltje dat je er gewoon naast zet, ideaal ding!
 
Ik ben een sidekick aan het maken. Vind ?60 voor een gammel  tafeltje net te gek.
 
dennisb zei:
Ik ben een sidekick aan het maken. Vind ?60 voor een gammel  tafeltje net te gek.

Ik zit er nu toch over te twijfelen.  Ik heb op google al het eea voorbij zien komen.  :-O
 
Dit is hoe mijn sidekick eruit ziet. Gewoon met slotplaatjes van een pc. Is allemaal steviger dan ik dacht.

7e2uzujy.jpg

senanypu.jpg

aty6a7yj.jpg

azy8ava3.jpg
 
Goed opgelost
 
Weber verkocht voorheen, in ieder geval vorig jaar, deze tafel:
file_239_1_3.jpg

Een heel fijne tafel voor erbij. Heb hem toen voor mijn schoonvader meegenomen toen ik zijn bbq kocht :p
Paste prima bij een 57cm weber ;)
 
dennisb zei:
Dit is hoe mijn sidekick eruit ziet. Gewoon met slotplaatjes van een pc. Is allemaal steviger dan ik dacht.

7e2uzujy.jpg

senanypu.jpg

aty6a7yj.jpg

azy8ava3.jpg


Die ziet er goed uit. Bedankt voor de duidelijke foto's. Ik kan hier wel wat mee
 
daar kan geen echte tegen op
 
Terug
Bovenaan Onderaan