- Berichten
- 202
Had ik laatst nog in een topic het erover dat service pas meetbaar of voelbaar is als je ervan gebruik hebt moeten maken.
Ik vond dat iedereen, en ik denk nog steeds dat dat geldt voor velen, elkaar na sprak mbt tot de onmetelijke service van Weber.
Ik ben echter compleet stil na een mail waarin ik een gloednieuwe ketel krijg.
Ik had een OTP47 gekocht voor 138 euro met een kleine schade. De ketel had op het handvat aan de zijkant een klap of zoiets gehad. En je zag aan de binnenkant van de ketel een sterretje ter grootte van een duppie.
Maar ik zal vanaf nu af aan Weber promoten alsof het een religie betreft
WOW wat een service, ik ben er nog stil van en Ivo weet dat dat bij mij best moeilijk is
Ik vond dat iedereen, en ik denk nog steeds dat dat geldt voor velen, elkaar na sprak mbt tot de onmetelijke service van Weber.
Ik ben echter compleet stil na een mail waarin ik een gloednieuwe ketel krijg.
Ik had een OTP47 gekocht voor 138 euro met een kleine schade. De ketel had op het handvat aan de zijkant een klap of zoiets gehad. En je zag aan de binnenkant van de ketel een sterretje ter grootte van een duppie.
Maar ik zal vanaf nu af aan Weber promoten alsof het een religie betreft

WOW wat een service, ik ben er nog stil van en Ivo weet dat dat bij mij best moeilijk is
