BasBQ
Beef en Steak

Service van Ooni.

 
 
 
 

SandyMan

Gerijpt
Berichten
2.980
Ik wist even geen betere plek dus doe het hier.
Goede ervaringen moeten ook gedeeld worden.
Zoals jullie weten heb ik een mooie Ooni Koda 12.

Mijn baas weet dat ook. Hij heeft hem vorig jaar mee gehad op een weekend weg en wilde er zelf ook een. "Ik vraag nog één keer aan Sander of ik 'm mag lenen en anders koop ik 'm zelf".

Ik had 'm niet nodig dat weekend dus ik gaf de mijne mee. Helaas kreeg ik het volgende verhaal bij terugkomst te horen:"
Het ging perfect. Snel heet, mooie pizza's gebakken en alles top. Ik zet hem uit, we zijn klaar, laat maar koelen.. 1,5 uur later wil ik hem opruimen ligt de steen in tweeën in de oven!?"
Ik zeg: das gek. Je zou verwachten dat ie klapt als die juist zo heet is, niet bij het afkoelen..
Hij: "ja ik dus ook, maar er komt al een nieuwe steen aan dus morgen krijg je 'm terug met de nieuwe steen".

Even opkomend voor mijn baas: geen twijfel over het verhaal, het is iemand die zegt wat 't is en hij lost 't ook meteen op met nieuwe spullen..

Maar, ik had eens gelezen dat ooni dat gewoon onder warrenty oplost. Dus tijd om dit te proberen.

Ik kreeg de Ooni en gebroken en nieuwe steen mee naar huis.
IMG_7095.jpeg


Ja die is wel kapot.

Opzich nog wel in 1 stuk te leggen.. Maar goed.
Ook kreeg ik een doos van bbqexpcenter erbij waar de nieuwe steen in zou zitten.

Ik Google op stone broke ooni. En vond een help pagina. Vul in: serienummer, foto van steen, aankoopbon, adres en telefoonnummer.

Zo gezegd zo gedaan.
Dat was op vrijdag.
Zondag kreeg ik een "bestel bevestiging" van Ooni.
Ik kijk: jawel. Koda 12 baking stone, 30 eur. 30 eur korting. 0 euro betaald, verstuurd naar Nijmegen.
En erachteraan een medelevend mailtje van customer service.

Hij was al onderweg..
Dinsdag kwam hij binnen.
Een spiksplinternieuwe nieuwe, en hij lijkt zelfs ook vernieuwd te zijn want het logo zit op een andere plek.

Blij met de service van Ooni.

IMG_7134.jpeg


IMG_7135.jpeg



De gekocht te steen door m'n baas is weer terug gestuurd naar bbqexpcenter, die krijgt dus zijn geld ook weer terug. Niemand wat geleden, volgende keer mag hij 'm gewoon weer lenen als ik 'm kan missen.
 
Goede service is altijd fijn.

Top dat het zo is opgelost door ooni.
Hebben ze ook nog iets losgelaten over de mogelijke oorzaak?
 
Goed om te horen, als dit ook geldt voor de 2e eigenaar helemaal top.
Maakt het leven een stuk "circulair der " als dingen goed te repareren zijn.
Onder garantie is natuurlijk helemaal de top.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Goed om te horen, als dit ook geldt voor de 2e eigenaar helemaal top.
Maakt het leven een stuk "circulair der " als dingen goed te repareren zijn.
Onder garantie is natuurlijk helemaal de top.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Opzich is het een losse steen die er in ligt. Als je de juiste afmeting hebt kan je er alles in leggen wat je wilt. Sommige Aftermarket merken bieden bijvoorbeeld een dikkere steen aan om beter de warmte vast te kunnen houden. Anderzijds ben je dan ook langer bezig met opwarmen..
 
Super service.

Ik heb altijd schrik om de ooni in de auto te zetten, de steen ligt er maar los in, als je dan een verkeersdrempel neemt.

Anderzijds dit is echt een 'hittescheur', als hij 'gevallen' zou zijn zou hij in meerdere stukken zijn.
 
Top service (y)
 
Super service.

Ik heb altijd schrik om de ooni in de auto te zetten, de steen ligt er maar los in, als je dan een verkeersdrempel neemt.

Anderzijds dit is echt een 'hittescheur', als hij 'gevallen' zou zijn zou hij in meerdere stukken zijn.

Daar zegt ge zoiets. Bij die GG van mij ligt die er ook los in. Dus moest ik hem eens vervoeren, best in bubbel plastiek leggen en hopen dat hij tijdig afgekoeld is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan