BasBQ
Beef en Steak

Service The Bastard

odijkdennis

Sprokkelaar
Berichten
41
Hallo, ik voel mij genoodzaakt om mijn ervaring te delen wat betreft de service van 200Fahrenheit (leverancier The Bastard)

tot mijn spijt constateerde ik op 26-04-17 s'avond's laat dat er vanuit een bout gat bij de onderste regelschuif een scheur was ontstaan  in mijn Bastard Large Solo van ca 5cm.
Het was al laat dus ik besloot de volgende dag de schade op te nemen, ik heb de Bastard leeg gehaald en aan de binnenkant goed schoongemaakt om te kijken of de scheur helemaal door de buitenwand heen zat, en ja hoor door en door :(.
Omdat het op 27e koningsdag was heb ik de 28e gebeld naar 200Fahrenheit, deze vonden het vervelend en adviseerde mij om via de website een formulier in te vullen met daarbij een aantal foto's, zo gezegd zo gedaan, toen maar wachten op antwoord, ik kreeg direct een mail mer daar in dat ze binnen 3 werkdagen contact zouden opnemen, dus even tot na het weekend afwachten.
Op 02-05 kreeg ik een mail dat ze de Bastard kwamen omruilen en dat ik daar snel bericht over zou krijgen, dus ik wachtte weer af
Opeens kreeg ik een sms (oldscool) dat er een bestelling geleverd werd van 200Fahrenheit op 05-05. ik heb hierop een mail gestuurd of dit wel goed was en of dit de nieuwe Bastard was, en ze reageerde direct, het was inderdaad de nieuwe Bastard en de oude namen ze gelijk weer mee, ik dus helemaal blij dat de service zo snel was.

dus vandaag om 0900 een 2e sms mer daarop de verwachte levertijd, en ja hoor de vrachtwagen met de nieuwe Bastard stond voor de deur.
netjes geholpen met het wisselen van de Bastard's en Dennis heeft weer een nieuw Bastard.

met deze post wil ik de mensen die op dit forum zoeken naar informatie en advies bij het aanschaffen van een Kamado deze ervaring mee geven.
de goede prijs, garantie en nu dus ook de goede service was voor mij de doorslag om de Bastard aan te schaffen (aangeschaft op 28-02-17)
nu dus maar met liefde behandelen en hopen dat deze niet spontaan scheurt of iets dergelijks, in ieder geval nu goed vertrouwd met de service van 200Fahrenheit

Groet,
Dennis
 
Bedankt voor de info :)
 
Altijd fijn om te horen dat serviceverlening goed gaat.
Negatieve berichten hoor je veel sneller  ;)
 
Hierop aanhakend kan ik ook nog vermelden dat mijn ervaring met 200fahrenheit goed is ivm de aanschaf van een Grill Guru Large elite.
Ik ben van plan om een appartement topic te starten voor de ervaringen met de Grill Guru's dus ik zal hier in dit draadje wel ff een link naar het topic plaatsen zodra ik deze heb aangemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Ik heb 2 weken geleden geconstateerd dat mijn vuurkorf gebarsten was.

Een aantal foto's gemaakt en deze gemeld bij 200Fahrenheit. De volgende dag kreeg ik het bericht dat de nieuwe korf verstuurd zou worden.

De korf ontvangen icm een zak houtskool, prima service al zeg ik het zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan