BasBQ
Beef en Steak

Second Annual BBQ Society Cook-Off foto's

Het was weer erg gezellig, leuk om de foto's te zien, dank aan iedereen hiervoor
 
Boldeagle zei:
Het was weer erg gezellig, leuk om de foto's te zien, dank aan iedereen hiervoor

Doe de groeten aan je " muurbloempje", wat was die gezellig zeg! Zo gelachen met haar!
 
Dominique zei:
Boldeagle zei:
Het was weer erg gezellig, leuk om de foto's te zien, dank aan iedereen hiervoor

Doe de groeten aan je " muurbloempje", wat was die gezellig zeg! Zo gelachen met haar!

Doe ik, zal Gerda leuk vinden, volgens mij vond ze het leuk om ook eens een ander "Muurbloempje" te ontmoeten  ;)
 
Boldeagle zei:
Dominique zei:
Boldeagle zei:
Het was weer erg gezellig, leuk om de foto's te zien, dank aan iedereen hiervoor

Doe de groeten aan je " muurbloempje", wat was die gezellig zeg! Zo gelachen met haar!

Doe ik, zal Gerda leuk vinden, volgens mij vond ze het leuk om ook eens een ander "Muurbloempje" te ontmoeten  ;)
Gek zeg in mijn woordenboek hebben shotjespimp en spraakwaterval niks met elkaar te maken :D. Wel gezellig dat ze er beiden waren, dat dan weer wel!
 
mrwolf zei:
Mike v R zei:
mrwolf zei:
Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!

Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij

http://www.kcbs.us/event/5079/bbq-society-cook-off

Thanks, dit komt wel redelijk overeen met mijn beeld gelukkig. De brisket en ribs van Miss Piggy waren echt super. Ook ongelooflijk hoe ze dat met 2 man in alle stilte allemaal opmaakten en inleverden, respect.

En congrats voor het NasQ-team; ik zag daar mannen rondlopen met een enorme smile en trotse blik. Niets geproefd daar, maar het resultaat mag er wezen voor een eerste keer!

Het verschil in smaak en tenderness was wel groot trouwens, ik had verwacht dat dit dichter bij elkaar zou liggen; ik heb zelfs ribs geproefd waar het vlies nog aanzat...

Trots en tevreden met dit resultaat zijn Mrs_Nas en ik zeker! Dit hadden we niet verwacht :)

Het was een prachtig weekend! en zoals Scott op het laatst nog zei tegen me.. Now you're hooked to competition BBQ! ;)
 
structor zei:
Boldeagle zei:
Dominique zei:
Boldeagle zei:
Het was weer erg gezellig, leuk om de foto's te zien, dank aan iedereen hiervoor

Doe de groeten aan je " muurbloempje", wat was die gezellig zeg! Zo gelachen met haar!

Doe ik, zal Gerda leuk vinden, volgens mij vond ze het leuk om ook eens een ander "Muurbloempje" te ontmoeten  ;)
Gek zeg in mijn woordenboek hebben shotjespimp en spraakwaterval niks met elkaar te maken :D. Wel gezellig dat ze er beiden waren, dat dan weer wel!
Gerda en ik houden de boel wel levendig. Dit in tegenstelling tot een schijndode die ik ergens hangend aantrof.... =))
 
Hier nog wat van mijn foto's...

co2014-1.jpg


co2014-2.jpg


co2014-3.jpg


co2014-4.jpg


co2014-5.jpg


co2014-6.jpg


co2014-7.jpg


co2014-8.jpg


co2014-9.jpg


co2014-10.jpg


co2014-11.jpg
 
Mooie foto's! We hebben genoten. Top georganiseerd en lof voor alle vrijwilligers en juryleden die hun effort en tijd hier in gestoken hebben. Dennis en Frits jullie hebben het geweldig gedaan!!!
 




Bij de SeaSideSmokers werd er vooral veel gezeten, of gehangen =))
Showpaarden versus werkpaarden, dat idee een beetje....




Het werkpaard met zijn medailles!
 
Ziet er allemaal top uit.
Miss volgend jaar ook maar eens komen sfeer proeven.
Wie kan mij vertellen wat voor lekkers dat is bij Spiffs foto's.
in de blauwe bakvorm bacon met kaas of ei?
Ziet er erg lekker uit.
 
Haagsedennis zei:
Ziet er allemaal top uit.
Miss volgend jaar ook maar eens komen sfeer proeven.
Wie kan mij vertellen wat voor lekkers dat is bij Spiffs foto's.
in de blauwe bakvorm bacon met kaas of ei?
Ziet er erg lekker uit.

Dat is ei met bacon.
 
Thanx heren.
Zag het recept bij jou op de site staan spiffs na een googltjuh.
Wordt door de vrouw weer achter de q gezet om uit teproberen.  :D
Zeker een to do.
 
Was weer  een  mooi feestje.
Bijna geen foto's gemaakt.

Toen er nog niemand was
durujyta.jpg


Het feest is begonnen

e4aba9a3.jpg


Seven o seven breakfast geregeld door Gerard van probbqshop

y7epepyh.jpg


Turn in.

8u4e8uve.jpg


ujabehyp.jpg


Monster van het haarlemmermeersebos...

u5e3ameg.jpg


ha4uga4u.jpg


De bakjes voor de vrijwilligers

gagy4ysu.jpg


Heel veel dank aan de teams, jury, tablecaptains, vrijwilligers, sponsoren, Nico, Harry en Dennis!
 
het was weer een top weekend met een top organisatie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan