Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerard777 zei:Ik heb een wasmachine bak van de bouwmarkt, je weet wel zo'n bak onder wasmachine voor het geval ie lek gaat, om mijn roosters schoon te maken. Dit schoonmaken doe ik een keer per jaar als alle bbq's een grote beurt krijgen. Ik gebruik soda en laat ze daar in weken. Daarna zijn ze vrij eenvoudig schoon te krijgen.
De lucht die je huis in gaat zit natuurlijk ook in de dome, dus als je alleen je rooster reinigt blijft de lucht nog steeds. Dus of er van genieten of de deur dicht
BBQ-BURRUN zei:Heb een gebruikte Weber 57 op de kop getikt en die ga ik vanavond schoon maken voor het eerste gebruik.
Op zich ziet hij er nog prima uit, alleen de binnekant van de dome bevat veel resten van oude kolen.
Moet ik dit laten zitten of kan ik dit er (voorzichtig) uitsoppen met een schuursponsje en wat zeep?
Bij de intra tuin hadden ze niks, maar naar een gamma gereden en de witte wasmachine bak gehaald :-XMac zei:Die wasmachine bak heb ik ook, maar na afloop kan je die ook weer met een schuurspons schoon gaan maken. (komt alleen maar zwart van de Q)
Inmiddels heb ik een aantal jaar geleden, ik dacht bij de Intratuin, een speciale zwarte bak gehaald, om je roosters in schoon te maken.
(is iets steviger, en iets ondieper dan de wasmachinebak)
Mac
noskos zei:Geen olie op je rooster smeren, maar op je vlees.
.